Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorAntonů, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:36Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:36Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30105
dc.description.abstractCílem práce je shromáždit informace, které umožní zhodnotit rizika komunikace prostřednictvím sociálních sítí pro žáky základní a střední školy. Teoretická část je zaměřena na problematiku šikany a kyberšikany, a to nejprve obecněji, v kontextu pohledů na dopady médií, počítačů, sociálních sítí aj., na utváření životního stylu, životního způsobu dospívajících. Dále zde sleduje problematiku virtuální reality a významu sociálních sítí pro děti a mládež v období školní docházky na základní a střední škole. Také je zde popsána specifičnost virtuálního prostředí a věnuje se problematice virtuální identity, bezpečného využívání internetu. Cílem praktické části je zjistit, zda žáci spatřují v internetu, resp. v komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, nějaká rizika, zda si uvědomují jeho (ne)bezpečnost a do jaké míry na něj umí kriticky nahlížet. Sleduje, do jaké míry se již studenti a žáci stali obětí kyberšikany či klasické šikany a také, jaké mají v této oblasti povědomí.cze
dc.format70 s. (72 853 znaků)
dc.format70 s. (72 853 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšikanacze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectcyberbullyingeng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleKyberšikana jako jeden ze zdrojů ohrožení pro děti základní a střední školycze
dc.title.alternativeCyberbullying seen as one of origins of endangerment of primary and secondary school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29423
dc.description.abstract-translatedThe aim of my thesis is to collect information enabling to assess the risks of communication on social platforms for primary and secondry school pupils. The teoretical part is focused on the bullying and cyberbullyin in general. This part discusses the impact of media, computers, social platforms etc. on the lifestyle od teenagers. Furthermore, the issues of virtual reality and impact of social networks on pupils and teenagers during their school attendance are described. The thesis considers the specific problems of virtual environment, virtual identity and the safe use of internet as well. The aim of the practical part is to find, how do the pupils perceive communication via internet and social networks: whether they realize the dangers and how are they able to criticize it. The practical research of my thesis observes the extent to which have the pupils been cyberbullied or bullied and how are they aware of it.eng
dc.date.accepted2013-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam