Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorDrsová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:55Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:55Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30118
dc.description.abstractBakalářská práce vychází ze současné potřeby podporovat u dětí zálibu v pohybu. Teoretická část pojednává o významu pohybu pro fyzický i psychický vývoj dítěte, o úrovni motoriky v předškolním věku a jejím rozvoji. Jsou zde charakterizovány podmínky, metody a formy realizace pohybových činností v mateřské škole. Jedna z podkapitol je věnována motivaci. V praktické části jsem ve dvou skupinách ověřovala vytvořený soubor motivovaných cvičení pro děti v mateřské škole. Se stejnou skupinou jsem vždy prováděla jednotlivá cvičení bez motivování a zjistila, že existují rozdíly v reakci dětí při pohybových činnostech pedagogem motivovaných a nemotivovaných. Předem jsem měla vypracovaný plán a hlediska pozorování.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpohybcze
dc.subjectpohybové činnosticze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectmateřská škola.cze
dc.subjectphysical movementeng
dc.subjectphysical movement activitieseng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectkindergarteeng
dc.titleMotivace pohybových činností v mateřské školecze
dc.title.alternativeMotivation of Moving Activities in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29469
dc.description.abstract-translatedMy thesis is based on a current trend to support physical movement of children. The theoretical part deals with the importance of physical movement for physical and mental devepment of a child and with the level of motor skills at pre-school age and its development. Conditions, methods and forms of implementation of physical movement in a kindergarten are dealt with in this part. One of subchapters deals with motivation of a child. The practical part deals with a set of motivating exercises for children in a kindergarten which were being tested with the same group of children. Results show that there are differences in children´s reaction to motivating and non-motivating exercises. Tests of exercises were evaluated according to a set of in advance developed criteria.eng
dc.date.accepted2013-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam