dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Drsová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:54:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:54:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30118 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce vychází ze současné potřeby podporovat u dětí zálibu v pohybu. Teoretická část pojednává o významu pohybu pro fyzický i psychický vývoj dítěte, o úrovni motoriky v předškolním věku a jejím rozvoji. Jsou zde charakterizovány podmínky, metody a formy realizace pohybových činností v mateřské škole. Jedna z podkapitol je věnována motivaci. V praktické části jsem ve dvou skupinách ověřovala vytvořený soubor motivovaných cvičení pro děti v mateřské škole. Se stejnou skupinou jsem vždy prováděla jednotlivá cvičení bez motivování a zjistila, že existují rozdíly v reakci dětí při pohybových činnostech pedagogem motivovaných a nemotivovaných. Předem jsem měla vypracovaný plán a hlediska pozorování. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | pohybové činnosti | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | mateřská škola. | cze |
dc.subject | physical movement | eng |
dc.subject | physical movement activities | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | kindergarte | eng |
dc.title | Motivace pohybových činností v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Motivation of Moving Activities in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29469 | |
dc.description.abstract-translated | My thesis is based on a current trend to support physical movement of children. The theoretical part deals with the importance of physical movement for physical and mental devepment of a child and with the level of motor skills at pre-school age and its development. Conditions, methods and forms of implementation of physical movement in a kindergarten are dealt with in this part. One of subchapters deals with motivation of a child. The practical part deals with a set of motivating exercises for children in a kindergarten which were being tested with the same group of children. Results show that there are differences in children´s reaction to motivating and non-motivating exercises. Tests of exercises were evaluated according to a set of in advance developed criteria. | eng |
dc.date.accepted | 2013-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |