dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Černochová, Tamara | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:55:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:55:05Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30125 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá významem emocí pro socializaci dítěte v mateřské škole a poukazuje na možné způsoby jejich rozvíjení a kultivace.
V teoretické části jsou objasněny pojmy emoce, socializace, emoční inteligence v souvislosti s předškolním věkem a upozornění na jejich pozici v předškolním vzdělávání, určenou Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.
V praktické části je zpracovaný projekt na rozvoj emoční inteligence dětí předškolního věku a je provedena evaluace vzdělávacích výsledků.
V závěru bakalářské práce jsou uvedeny výsledky a zhodnocení projektu. | cze |
dc.format | 67 | |
dc.format | 67 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | socializace dítěte | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | emotions | eng |
dc.subject | socialization of a child | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | emotional intelligence | eng |
dc.subject | Framework educational program for pre-school education | eng |
dc.title | Význam emocí pro socializaci dítěte předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | The importance of emotion for the socialization of the child childhood | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29481 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the importance of emotions for the socialization of a child in kindergarten and points out possible ways of their development and cultivation.
The theoretical part explains the concepts of emotion, socialization, emotional intelligence in the context of pre-school age and their position in pre-school education, defined by the Framework educational program for pre-school education.
In the practical part is prepared a project on the development of the emotional intelligence of preschool children and the evaluation of learning outcomes.
At the end of the Bachelor thesis are listed the results of the evaluation of the project. | eng |
dc.date.accepted | 2013-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |