Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorBílá, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:55:44Z
dc.date.available2021-12-08T07:55:44Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30151
dc.description.abstractPráce se zaměřuje na postoj rodičů k odložené školní docházce dítěte. V teoretické části se autorka zabývá pojmy školní zralost, školní připravenost, školní nezralost a problematikou odkladu školní docházky. V praktické části jsou popsány diagnostické metody posuzování školní zralosti, které používá Pedagogicko-psychologická poradna v Českých Budějovicích (PPP). Dále je popsána komunikace pracovníka PPP s dítětem a s rodiči. Na základě dostupných informací o rodičích, které má PPP k dispozici, jsou analyzovány typy rodičů podle přístupu k odložené školní docházce dítěte.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectodklad školní docházkycze
dc.subjectpedagogicko psychologické vyšetřenícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectsuspension of school attendanceeng
dc.subjecteducational and psychological testingeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectprimary schooleng
dc.titlePostoj rodičů k odložené školní docházce dítěte.cze
dc.title.alternativeThe attitude of parents to deferred school attendance of child.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29560
dc.description.abstract-translatedThe work is focused on the attitude of parents towards deferred school attendance of the child. In the theoretical part, the author deals with the concepts of school maturity, school readiness, school immaturity and problems of postponement of school attendance. The practical part describes the diagnostic method of assessing school maturity, which uses Pedagogical-psychological consulting room in České Budějovice (PPP). It also describes the communication of the PPP with the child and parents. Based on the available informations about parents, which the PPP has at one?s disposal, are analyzed types of parents according to their attitude to deferred school attendance of the child.eng
dc.date.accepted2013-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam