dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Bláhová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:56:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:56:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30194 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je vytvořit ucelený materiál z algebry pro interaktivní testování žáků v 8. ročníku základní školy, s podporou počítače. Bakalářská práce je členěna do osmi kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky z nastudované literatury podstatné pro tvorbu testů. Ve třetí kapitole je uvedena analýza učebnic a sbírek úloh. Ve čtvrté kapitole je popsán systém, ve kterém jsou testy vytvořené. Následující kapitola pak obsahuje charakteristiku v testech použitých typů úloh. V další kapitole jsou rozebrány jednotlivé úlohy z vytvořených testů. Předposlední kapitola je věnována pilotnímu testování na gymnáziu. | cze |
dc.format | 41 s. (49 518 znaků) | |
dc.format | 41 s. (49 518 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivní testování | cze |
dc.subject | diagnostické testy | cze |
dc.subject | typy úloh | cze |
dc.subject | interactive testing | eng |
dc.subject | diagnostic tests | eng |
dc.subject | types of tasks | eng |
dc.title | Diagnostické testy z algebry pro 8. ročník základní školy | cze |
dc.title.alternative | Diagnostic tests in elementary school algebra | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29711 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my thesis is to create a comprehensive material from algebra for interactive testing of students in the 8th class of primary school, with the support of computer. The thesis is divided into eight chapters, including an introduction and a conclusion. The second chapter contains a theoretical knowledge of the literature search important for tests creating. The third chapter is an analysis of textbooks and collections of tasks. The fourth chapter describes a system in which tests are created. The following chapter contains the characteristics of the tests used types of tasks. The next chapter discussed the various roles of the established tests. The penultimate chapter is devoted to the pilot testing of high school. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-NJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Studentka seznámila komisi s průběhem zpracování bakalářské práce, představila cíle a výsledky. Zodpověděla všechny dotazy, které jí kladla jak vedoucí práce, tak členové komise. | cze |