Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorBláhová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:56:55Z
dc.date.available2021-12-08T07:56:55Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30194
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vytvořit ucelený materiál z algebry pro interaktivní testování žáků v 8. ročníku základní školy, s podporou počítače. Bakalářská práce je členěna do osmi kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky z nastudované literatury podstatné pro tvorbu testů. Ve třetí kapitole je uvedena analýza učebnic a sbírek úloh. Ve čtvrté kapitole je popsán systém, ve kterém jsou testy vytvořené. Následující kapitola pak obsahuje charakteristiku v testech použitých typů úloh. V další kapitole jsou rozebrány jednotlivé úlohy z vytvořených testů. Předposlední kapitola je věnována pilotnímu testování na gymnáziu.cze
dc.format41 s. (49 518 znaků)
dc.format41 s. (49 518 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní testovánícze
dc.subjectdiagnostické testycze
dc.subjecttypy úlohcze
dc.subjectinteractive testingeng
dc.subjectdiagnostic testseng
dc.subjecttypes of taskseng
dc.titleDiagnostické testy z algebry pro 8. ročník základní školycze
dc.title.alternativeDiagnostic tests in elementary school algebraeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29711
dc.description.abstract-translatedThe aim of my thesis is to create a comprehensive material from algebra for interactive testing of students in the 8th class of primary school, with the support of computer. The thesis is divided into eight chapters, including an introduction and a conclusion. The second chapter contains a theoretical knowledge of the literature search important for tests creating. The third chapter is an analysis of textbooks and collections of tasks. The fourth chapter describes a system in which tests are created. The following chapter contains the characteristics of the tests used types of tasks. The next chapter discussed the various roles of the established tests. The penultimate chapter is devoted to the pilot testing of high school.eng
dc.date.accepted2013-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMu-NJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s průběhem zpracování bakalářské práce, představila cíle a výsledky. Zodpověděla všechny dotazy, které jí kladla jak vedoucí práce, tak členové komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam