dc.contributor.advisor | Nohavová, Alena | |
dc.contributor.author | Hejdová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:57:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:57:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30209 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá sebepojetím studentů konzervatoře. Teoretická část popíše současné teorie sebepojetí a vymezí přístupy k procesuální a strukturální stránce Já. V praktické části budou realizovány hloubkové rozhovory se studenty konzervatoře a jejich obsahová analýza ve vztahu k Higginsově sebediskrepanční teorii. Temperamentové a charakterové vlastnosti budou sledovány pomocí dotazníku TCI-R (Cloninger). Cílem práce bude především zjistit, v jakém vztahu jsou aktuální Já (actual self), ideální Já (ideal self) a požadované Já (ought self) a jak jsou tyto tři typy Já (self-domains) studentem konzervatoře vnímány po hudebním výkonu. | cze |
dc.format | 71 | |
dc.format | 71 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | student konzervatoře | cze |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | hudební výkon | cze |
dc.subject | self-concept | eng |
dc.subject | conservatory student | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | musical performance | eng |
dc.title | Sebepojetí studenta konzervatoře | cze |
dc.title.alternative | Self-concept of conservatory student | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29731 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with self-concept of conservatory students. The theoretical part describes contemporary theories of self-concept and defines the approach to the procedural and structural Self. In the practical part are implemented depth interviews with conservatory students and their content analysis in relation to Higgins self-discrepancy theory. The aim of this thesis is primarily to determine the relationship of the actual Self with the ideal Self and ought Self and how are these three types of Self (Self-domains) perceived by conservatory students. | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Abramčuk, Filip | |