Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStuchlíková, Iva
dc.contributor.authorČerná, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:58:36Z
dc.date.available2021-12-08T07:58:36Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30248
dc.description.abstractTato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se čtenář seznamuje s problematikou pojmů jako je učení, jeho pojetí, přístupy k němu. Dále pak se styly a strategiemi učení. Následně je zmíněna problematika motivace, paměti jakožto podstatných složek pro osvojování si učiva. Nedílnou součástí této celé problematiky jsou i pojmy jako mentální reprezentace poznatků, metakognice a v posledním díle teoretické části autorka představuje Gardnerovo pojetí inteligence. Teoretická část se opírá o prostudovanou odbornou literaturu. V praktické části bylo provedeno explanatorní kvalitativní zkoumání studované problematiky u menšího počtu vysokoškoláků. Cílem této práce je pokusit se zjistit jaké jsou strategie učení u současných vysokoškolských studentů a porovnat výsledky s výsledky bývalých vysokoškoláků s přihlédnutím na možné rozdíly. Výsledky tohoto šetření jsou uvedeny na konci praktické části.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučenícze
dc.subjectstyly učenícze
dc.subjectučební a kognitivní strategiecze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectpaměťcze
dc.subjectmentální reprezentace poznatkůcze
dc.subjectmetakognicecze
dc.subjectinteligencecze
dc.subjectlearningeng
dc.subjectlearning styleeng
dc.subjectlearning/cognitive strategieseng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectmemoryeng
dc.subjectmental representationeng
dc.subjectmetacognitioneng
dc.subjectintelligenceeng
dc.titleStrategie učení současných vysokoškolských studentůcze
dc.title.alternativeCurrent university students' strategies of learningeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29805
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part, basic terms are explained. These terms include e. g. learning and approaches to it, the styles and strategies of learning. Afterwards, motivation and memory are discussed as key principles for learning. A very important part of this section deals with the terms of the mental representation and metacognition, and the Gadrner?s notion of intelligence is briefly introduced in the last part. In the empirical part of the thesis, an explanatory qualitative research was carried out with a small number of university students. The aim of this thesis is to find out the learning strategies of university students and to compare them with a view of former university students with regard to some possible differences. The findings of this research are stated at the end of the practical part.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam