dc.contributor.advisor | Šimůnek, Michal | |
dc.contributor.author | Sedláček, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:00:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:00:10Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30294 | |
dc.description.abstract | Tzv. vážné hry (serious games) jsou zpravidla obdivovány pro schopnost vzdělávat jejich hráče v oblasti řady sociálně aktuálních témat. Tato kvalita je zpravidla vysvětlována jejich schopností reprezentovat (sociální) procesy samotným procesem, který má hráč díky hře možnost poznat a prožít. Cílem bakalářské práce je popsat vývoj vážných her a na vybraných příkladech ilustrovat jejich technické zpracování, výrazové prostředky, obsahové zaměření a podoby vztahování se k reprezentované realitě a hráčům. Práce se pokusí odpovědět na otázku: Do jaké míry mohou vážné hry usnadňovat hráčům získávání znalostí a zkušeností se sociálním procesem, který se snaží reprezentovat? | cze |
dc.format | 42 | |
dc.format | 42 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hry | cze |
dc.subject | virtualita | cze |
dc.subject | simulace | cze |
dc.subject | interaktivita | cze |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | virtuality | eng |
dc.subject | simulation | eng |
dc.subject | interaktivity | eng |
dc.title | O vzdělávacích a výchovných možnostech vážných her | cze |
dc.title.alternative | About the educational potential of serious games | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29963 | |
dc.description.abstract-translated | Serious games are praised for their ability to educate their players in a varienty of social topics. This quality is based on their ability to represent social processes by the game proces itself which the player can experience. Goal of this work is to describe the development of serious games and ilustrate their technical base, content and the way in which they relate to reality and their players. This work will try to answer the question: How can serious games make it easier for players to gain knowledge and experience with social processes within the game. | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |