Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorVéle, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:01:11Z
dc.date.available2021-12-08T08:01:11Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30322
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou image školy jako možným kritériem výběru střední školy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti managementu, marketingu, marketingu neziskových organizací, marketingu služeb, marketingu ve vzdělávacích institucích a obsahuje mnoho dalších souvisejících pojmů. Dále je zde charakterizováno prostředí školy a jeho rozdělení na jednotlivé části, jsou zde vymezené pojmy jako klima školy, kultura školy. V neposlední řadě je zde charakterizován pojem image, jeho druhy a vymezen pojem image školy, jeho komponenty, jakým způsobem se analyzuje a metody jeho měření. Cílem praktické části je zjištění jednotlivých kritérií formou dotazníku, která jsou součástí image konkrétní střední školy a podle kterých si právě tuto školu studenti vybrali.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleImage školy - možné kritérium výběru školycze
dc.title.alternativeImage of the secondary school - the possible criterion of the school selectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30157
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the image of the school as the possible criterion of the secondary school. The theoretical part is aimed at the basic concepts such as management, marketing, marketing of non-profit organizations, marketing of services, marketing of educational institutions, and it includes many other related concepts. There is also description of the environment of the school, its division into the parts and there are defined terms such as school climate and school culture. Last but not least there are characterized the concept of the image, the types of image and definition image of the school, its components, its analysis and its measurement methods. The aim of the practical part is the finding the individual criterions in the form of a questionnaire, that included specific image of the secondary school and why students have selected this school.eng
dc.date.accepted2013-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam