Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimandl, Václav
dc.contributor.authorSadil, Jakub
dc.date.accessioned2021-12-08T08:03:25Z
dc.date.available2021-12-08T08:03:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30379
dc.description.abstractK výzkumu a mapování pravidel a standardů v digitální bezpečnosti a shrnutí teoretické části práce jsou zkoumány publikace zabývající se IT bezpečností a dále prováděny konzultace s odborníky v oboru. Ke zmapování současného stavu mezi studenty učitelství je použit dotazníkový průzkum, který nebyl prováděn elektronickou formou, aby bylo dosaženo maximálně přesných dat. Těžištěm mého výzkumu se stává postoj studentů k těmto pravidlům a jejich dodržování a schopnost vštípení těchto pravidel i dalším studentům. Teoretická část práce bude sloužit jako podklad pro další nasbíraná data, a také slouží ke konfrontaci s výsledky dotazníkového průzkumu, a lepšímu pochopení možných následků vyplývajících z různých aspektů chování studentů učitelství. Práce je zaměřena na oblast bezpečnosti v IT, se kterou se nejspíše absolventi učitelských oborů budou setkávat. Dále se zaměřuji na praktické dopady znalosti či neznalosti a dodržování či nedodržování bezpečnostních pravidel a zásad, které jsou popsány v teoretické části, či jsou zmíněny v dotazníku, na schopnost efektivně vykonávat učitelské povolání. Jistá část práce je vyčleněna i sociálním sítím a dopadu jejich používání právě na učitele, jeho žáky a kvalitu vzdělávacího procesu. Ze zjištěných a vypsaných informací je zjištěn a zanalyzován stav uvědomělosti studentů učitelství v digitální bezpečnosti. Vznikla tak práce vhodná pro případné využití na vysokých a středních školách (především pedagogicky zaměřených) či gymnáziích k úpravě metodologie a obsahu výuky určitých částí informatiky.cze
dc.format63000
dc.format63000
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectststudenticze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectsecurityeng
dc.subjectstudentseng
dc.subjectcompetencyeng
dc.subjectquestionaryeng
dc.titleKompetence studentů učitelství v oblasti digitální bezpečnosticze
dc.title.alternativeDigital safety competences of students of teachingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35166
dc.description.abstract-translatedFor research and mapping of rules and standarts in IT security and summary od theoretical part of this work, I will use publications which are covering different part sof IT security and i will also consult a experts in this field. For mapping current status among the students, will be used a wide questionary survey, which will not be conducted electronicly, but will be distributed personally, to ensure that collected datas are relavant and gathered from trustworthy sources. Centerpoint of my research will be attitude of students towards those rules, and their abidance of those rules and also the ability, to pass those knowledge on the other peoples and especially to other students. The theoretical part of my work, will serve as background for more collected datas and to confront results of questionary survey and better understanding of possible consequences resulting from ignoring or obeying those rules by students of pedagogical sciences. My work will be focused on area of IT security, which are graduates most possible to encounter, during thein work. Furthermore, i will focus on practical impacts of familiarity or ignorance of those rules and baselines which are described above, in the theoretical part, or mentioned in the questionary, on the ability to carry out pedagogical related occupations. Certain part of my work will be dedicated to social networks, its usage, possible and impacts the they can have on teacher, hist ability to pass knowlidge, his autority among the students and quality of education process. From collected and summarized datas will be uncovered current status of IT security awareness and will be created work, that could be used to improve the metodology, and content of information technology studies on universities and high schools, mostly on gymnaziums.eng
dc.date.accepted2013-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie ve vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam