dc.contributor.advisor | Slavík, Jan | |
dc.contributor.author | Rohlenová, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:41:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:41:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2013-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30677 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá artefiletikou, která představuje jednu z možných metod dosahování cílů ve výtvarné práci na Střední škole zahradnické v Litomyšli. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky artefiletiky, které jsou následně využity v druhé, a to hlavní, praktické části. Tato část se zabývá záznamem a výkladem metodické řady na jednotné téma. | cze |
dc.format | 144 s. | |
dc.format | 144 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Artefiletika | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | koncept | cze |
dc.subject | metodická řada | cze |
dc.subject | osobnostní kompetence | cze |
dc.subject | prekoncept | cze |
dc.subject | reflektivní dialog | cze |
dc.subject | sebehodnocení | cze |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | sociální kompetence | cze |
dc.subject | výrazová hra | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | Artephletics. arttherapy | eng |
dc.subject | a method | eng |
dc.subject | a methodical row | eng |
dc.subject | a competence of personality traits | eng |
dc.subject | pre- concept | eng |
dc.subject | a reflective dialog | eng |
dc.subject | self- evaluation | eng |
dc.subject | self- image | eng |
dc.subject | a social competence | eng |
dc.subject | a self- expressing game | eng |
dc.subject | an experience | eng |
dc.title | Využití artefiletiky na Střední škole zahradnické | cze |
dc.title.alternative | Using Artefiletics at the Secondary School of Horticulture. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19796 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to deal with the ?artephletics? which is one of the possible methods how to reach certain goals during art lessons at the Secondary school in Litomyšl. The first part of the thesis is focused on the theoretical findings of this method which are subsequently used in the second , it means in the main and practical part of the work.This part deals with the significance and presentation of the methodical row based on as one theme. | eng |
dc.date.accepted | 2014-02-08 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |