Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorJanáčková Kojanová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:04Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30679
dc.description.abstractCílem práce je nabídnout možnosti využití pedagogiky Franze Ketta v předškolním vzdělávání v České republice. Teoretická část práce se věnuje vývoji pojetí dítěte a představí specifika pojetí dítěte v Celistvé na smysl zaměřené náboženské pedagogice Franze Ketta, jeho aplikaci v koncepci Učím se říkat ty a vliv na fungování mateřské školy. Těžištěm výzkumu byla pozorování dle předem stanovených kritérií v mateřských školách regionu Schlanders v Jižním Tyrolsku. Pedagogika Franze Ketta a její principy jsou podstatou zdejší koncepce (programu) vzdělávání. Zformulované možné přínosy této koncepce lze doporučit pro praxi v mateřských školách v České republice. Na základě závěrů byl navržen školní vzdělávací plán ?Nikdy nejsi sám?.cze
dc.format56s(81 881z)+př. 51s(52 363)
dc.format56s(81 881z)+př. 51s(52 363)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFranz Kettcze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecttřídní vzdělávací programcze
dc.subjectnáboženská pedagogikacze
dc.subjectpojetí dítětecze
dc.subjectUčím se říkat tycze
dc.subjectFranz Ketteng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectclass educative planeng
dc.subjectreligious pedagogyeng
dc.subjectconception of a childeng
dc.subjectI am learning to say youeng
dc.titleUčím se říkat tycze
dc.title.alternativeI am learning to say youeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20057
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to provide possibilities of the usage of Franz Kett´s pedagogy at pre-elementary schools. The theoretical part of the thesis is focused on the development of the conception of a child and it will introduce specific features of the conception of a child in a Franz Kett´s religious pedagogic practise (RPP) and its application in the concept I am learning to say you and the influence on the functioning of a nursery school. The focus of the research was an observation at nursery schools in the region called Schlanders in the South Tyrol, which have been carefully selected in advance. The pedagogy of Franz Kett and its principles form the substance of the local concept (programme) of education. There will be formulated possible contributions of this concept which can be recommended for practice at nursery schools in the Czech Republic. On the basis of the conclusions there was suggested an educational plan ?You are never alone?.eng
dc.date.accepted2014-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam