dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Pokorná, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:41:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:41:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30690 | |
dc.description.abstract | akalářská práce se zabývá problematikou připravenosti 3-4letých dětí na vstup do mateřské školy. Teoretická část charakterizuje biologický a psychosociální vývoj dítěte ve věku tří až čtyř let a poukazuje na různé faktory, které mohou ovlivnit vstup dítěte do mateřské školy. Popisuje prostředí rodiny a mateřské školy, problematiku adaptace v předškolním zařízení a připravenost dítěte na ně. Praktická část obsahuje výzkumné šetření zaměřené na vnímání připravenosti dětí na vstup do mateřské školy rodiči a pedagogy. V závěru jsou zformulována doporučení pro přípravu dětí na mateřskou školu. | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | vstup do mateřské školy | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | kindergarten´s enter | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.title | Připravenost dítěte na mateřskou školu z pohledu rodičů a pedagogů | cze |
dc.title.alternative | Child Readiness to Kindergarten in Parents and Pedagogues Sight | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24416 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the readiness of 3-4 year old children to enter kindergarten. The theoretical part describes the biological and psychosocial development of the child aged three to four years and highlights the various factors that may affect the child's entry into kindergarten. Describes the family and kindergarten, the issue of adaptation in pre-school and readiness of the child to them. The practical part contains research focused on the perception of the readiness of children to enter kindergarten parents and teachers. In conclusion, recommendations are formulated to prepare children for kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2014-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |