Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorPokorná, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:07Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30690
dc.description.abstractakalářská práce se zabývá problematikou připravenosti 3-4letých dětí na vstup do mateřské školy. Teoretická část charakterizuje biologický a psychosociální vývoj dítěte ve věku tří až čtyř let a poukazuje na různé faktory, které mohou ovlivnit vstup dítěte do mateřské školy. Popisuje prostředí rodiny a mateřské školy, problematiku adaptace v předškolním zařízení a připravenost dítěte na ně. Praktická část obsahuje výzkumné šetření zaměřené na vnímání připravenosti dětí na vstup do mateřské školy rodiči a pedagogy. V závěru jsou zformulována doporučení pro přípravu dětí na mateřskou školu.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvstup do mateřské školycze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectkindergarten´s entereng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectadaptationeng
dc.titlePřipravenost dítěte na mateřskou školu z pohledu rodičů a pedagogůcze
dc.title.alternativeChild Readiness to Kindergarten in Parents and Pedagogues Sighteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24416
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the readiness of 3-4 year old children to enter kindergarten. The theoretical part describes the biological and psychosocial development of the child aged three to four years and highlights the various factors that may affect the child's entry into kindergarten. Describes the family and kindergarten, the issue of adaptation in pre-school and readiness of the child to them. The practical part contains research focused on the perception of the readiness of children to enter kindergarten parents and teachers. In conclusion, recommendations are formulated to prepare children for kindergarten.eng
dc.date.accepted2014-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam