Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorRychtaříková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:16Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:16Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30719
dc.description.abstractBakalářská práce se přednostně zabývá rozvojem nácviku výslovnosti na druhém stupni základních škol. Teoretická část popisuje jednotlivé fonetické jevy, které jsou nejčastějším zdrojem potíží pro české žáky při učení se německé výslovnosti. Opírá se o typologii cvičení podle Ursuly Hirschfeldové a shrnuje nejdůležitější principy nácviku výslovnosti cizího jazyka obecně. Praktickou část tvoří z první poloviny analýza dvou učebních materiálů Deutsch mit Max a Macht mit! Práce zjišťuje počet samostatných fonetických ke každé lekci v učebnici a v pracovním sešitě dohromady a jejich celkový počet v každé sadě učebnic. Dále popisuje, které jevy jsou v učebnicích procvičovány a které jsou opomíjenyazařazujecvičení do typologie fonetických cvičení podle prof. Ursuly Hirschfeldové. Ve druhé polovině nabízí ke každému jevu alespoň dvě cvičení pro jeho nácvik.cze
dc.format73 s. (117 580 znaků)
dc.format73 s. (117 580 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFonetikacze
dc.subjectvýslovnostcze
dc.subjectnácvik výslovnosticze
dc.subjectvýslovnostní cvičenícze
dc.subjectnácvik výslovnosticze
dc.subjectučebnice německého jazykacze
dc.subjectPhoneticseng
dc.subjectpronunciationeng
dc.subjectpronunciation practiceeng
dc.subjectpronunciation exerciseseng
dc.subjectGerman language textbookseng
dc.titleRozvoj nácviku výslovnosti ve výuce němčiny na ZŠcze
dc.title.alternativeThe Development of Pronunciation Practice in Theaching German in Basic Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29233
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is concerned with the development of German pronunciation practice at elementary schools. Theoretical part describes phonetic phenomena that are usually the cause of problems for Czech students when learning German pronunciation. It is based on the typology of exercise by Ursula Hirschfeld and it sums up the most important principles of the pronunciation exercise. The practical part includes the analysis of two textbooks Deutch mit Max and Macht mit! This thesis evaluates the number of each phonetic exercise in each textbook and exercise book. It then compares that number to the total number of these exercises in the whole set of textbooks. It describes the phonetic states that are exercised in the textbooks and which exercises are not included. It then classifies these exercises according to Prof. Ursula Hirschfeld. In the second part, there are at least two types of exercise suggested for each phenomenon.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam