Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorNedbalová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:18Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:18Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30726
dc.description.abstractHlavním předmětem zájmu této práce jsou formy odměn a trestů a jejich nejčastější využití při výchově dětí jejich rodiči. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na uvedení nejdůležitějších odborných poznatků a vymezení pojmů, které se k dané problematice vztahují. Věnuje se souvislostem výchovy a výchovných koncepcí, stejně jako výchovným stylům v rodině. Rovněž jsou zde popsána různá pojetí odměn a trestů. Praktická část práce je postavena na dotazníkovém šetření. Prostřednictvím výzkumných otázek bylo zjišťováno, jaké odměny a tresty se ve společnosti vyskytují, s jakou četností a jak děti tyto odměny a tresty vnímají. Zjištěné výsledky jsou uvedeny v tabulkách a grafech, konfrontovány s literaturou a okomentovány.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýchova dítětecze
dc.subjectvýchovný stylcze
dc.subjectodměnacze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectosobnostní vývoj.cze
dc.subjectUpbringing the childeng
dc.subjecteducational styleeng
dc.subjectrewardeng
dc.subjectpunishmenteng
dc.subjectpersonal developmenteng
dc.titlePoužívání trestů a odměn ve výchově dětícze
dc.title.alternativeThe use of punishments and rewards in raising childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29306
dc.description.abstract-translatedThe main subject of this work are forms of rewards and punishments, and their most common use in the upbringing of children by their parents. The theoretical part of this bachelor work is focused on quoting important expertise and definitions that relate to the issue. It deals with the links between upbringing and pedagogical concepts as well as educational styles in the family. Also are described different concepts of rewards and punishments. Practical part is based on a survey. Through the research questions was investigated, which rewards and punishments occure in the society, with what frequency, and how the children perceive these rewards and punishments. The results are presented in tables and graphs, confronted with literature and commented.eng
dc.date.accepted2014-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam