Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorPodruhová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:19Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:19Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30728
dc.description.abstractPráce se zabývá hrou z pedagogického pohledu a jejím využitím prostřednictvím aktivizačních výukových metod, didaktických a pedagogických her. V první kapitole teoretické části se seznamujeme s obecnou charakteristikou pedagogické hry a didaktické hry a vlivem hry na rozvoj jedince ve vztahu k cílům výchovy a vzdělávání. V další kapitole se zabýváme aktivizujícími výukovými metodami z hlediska jejich členění a kategorií, role učitele, metodologie výuky prostřednictvím aktivizačních výukových metod a z hlediska porovnání formy výuky prostřednictvím těchto metod s formou klasické frontální výuky. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření týkající se využití hry (aktivizujících výukových metod, didaktické a pedagogické hry nebo prvků alternativních pedagogických směrů) ve výuce na všech ZŠ v Českém Krumlově.cze
dc.format94 s. (110 415)
dc.format94 s. (110 415)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogická hracze
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectaktivizační výukové metodycze
dc.subjectmetodika hrycze
dc.subjectpedagogical gameeng
dc.subjectdidactical gameeng
dc.subjectactivation teaching methodseng
dc.subjectmethodology of the gameeng
dc.titleHra jako pedagogický fenoméncze
dc.title.alternativeThe Play As The Pedagogical Phenomenoneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29310
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis presents a look at the game from the pedagogical position, in its use trough the activation teaching methods, didactical and pedagogical game. The first chapter of the teoretical part acquaint us with the general characteristic of the pedagogical and didactical game and with the effect on individual in relation to education. Second chapter acquaint us with activation teaching methods, of theirs classification and categories, we compare the form of the teaching trough these methodes with classical method of teaching and with the metodology of activation teaching methods. The practical part contains research, which is focused on the using the game (activation teaching methods, didactical and pedagogical games and components of alternative education) in all primary schools in Cesky Krumlov.eng
dc.date.accepted2014-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam