dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Podruhová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:41:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:41:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30728 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá hrou z pedagogického pohledu a jejím využitím prostřednictvím aktivizačních výukových metod, didaktických a pedagogických her.
V první kapitole teoretické části se seznamujeme s obecnou charakteristikou pedagogické hry a didaktické hry a vlivem hry na rozvoj jedince ve vztahu k cílům výchovy a vzdělávání. V další kapitole se zabýváme aktivizujícími výukovými metodami z hlediska jejich členění a kategorií, role učitele, metodologie výuky prostřednictvím aktivizačních výukových metod a z hlediska porovnání formy výuky prostřednictvím těchto metod s formou klasické frontální výuky.
Praktická část obsahuje dotazníkové šetření týkající se využití hry (aktivizujících výukových metod, didaktické a pedagogické hry nebo prvků alternativních pedagogických směrů) ve výuce na všech ZŠ v Českém Krumlově. | cze |
dc.format | 94 s. (110 415) | |
dc.format | 94 s. (110 415) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogická hra | cze |
dc.subject | didaktická hra | cze |
dc.subject | aktivizační výukové metody | cze |
dc.subject | metodika hry | cze |
dc.subject | pedagogical game | eng |
dc.subject | didactical game | eng |
dc.subject | activation teaching methods | eng |
dc.subject | methodology of the game | eng |
dc.title | Hra jako pedagogický fenomén | cze |
dc.title.alternative | The Play As The Pedagogical Phenomenon | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29310 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis presents a look at the game from the pedagogical position, in its use trough the activation teaching methods, didactical and pedagogical game.
The first chapter of the teoretical part acquaint us with the general characteristic of the pedagogical and didactical game and with the effect on individual in relation to education. Second chapter acquaint us with activation teaching methods, of theirs classification and categories, we compare the form of the teaching trough these methodes with classical method of teaching and with the metodology of activation teaching methods.
The practical part contains research, which is focused on the using the game (activation teaching methods, didactical and pedagogical games and components of alternative education) in all primary schools in Cesky Krumlov. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |