Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJošt, Jiří
dc.contributor.authorLekeš, Antonín
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:19Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:19Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30729
dc.description.abstractBakalářská práce ? Účinky deprivace a subdeprivace na školní mládež a role učitele při jejich diagnostice? se zabývá problematikou nepříznivého psychického vývoje dětí a následky, které negativně ovlivňují jejich další život. Teoretická část mapuje všeobecně problematiku deprivace a subdeprivace, podmínky vzniku, vliv jednotlivých činitelů a dopady ve školní práci. Pro větší názornost je obohacena konkrétními projevy deprivačního zatížení. Výzkumná část se pak zabývá zjištěním velikosti patologické hodnoty subdeprivačního zatížení dívek umístěných ve Výchovném ústavu v Jindřichově Hradci a prognózy možného zvrácení. Výsledky výzkumu hodnotím na základě provedení vybraných testů u experimentální skupiny dívek z Výchovného ústavu v Jindřichově Hradci a vzájemným porovnáním s konkrétními výsledky testů u kontrolní skupiny (dívky stejného věku z přirozeného prostředí).cze
dc.format100 s.
dc.format100 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDeprivacecze
dc.subjectsubdeprivacecze
dc.subjectpsychické potřebycze
dc.subjectcitové strádánícze
dc.subjectdysfunkční rodinacze
dc.subjectvýchovný ústavcze
dc.subjectškolní docházkacze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectpatologická hodnotacze
dc.subjectDeprivationeng
dc.subjectsubdeprivationeng
dc.subjectpsychological needseng
dc.subjectemotional sufferingeng
dc.subjectdysfunctional familyeng
dc.subjectchild-care institutioneng
dc.subjectschool attendanceeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectpathological valueeng
dc.titleÚčinky deprivace a subdeprivace na školní mládež a role učitele při jejich diagnostice.cze
dc.title.alternativeEffects deprivace and subdeprivace on schoul children and role teacher at their diagnostics.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29318
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis Effects of Deprivation and Subdeprivation on School Children and the Role of Teachers in Their Diagnostics deals with the unfavourable psychological development of children and with the consequences that affect negatively their lives. The theoretical part discusses the general issues of deprivation and subdeprivation, the conditions of their formation, the influence of individual factors and the impacts on the schoolwork. For greater clarity, this part is enriched with the specific manifestations of deprivation strain. The research part is concerned with the finding the size of the pathological value of the subdeprivation strain of the girls who are located in the institution for youth in the town of Jindřichův Hradec and with the forecasts of the possible reversal. The research results are evaluated on the basis of the implementation of the selected tests in the experimental group consisted of the girls from the institute in the town of Jindřichův Hradec and by the cross-comparison with the specific test results in the control group (the girls of the same age in the natural environment).eng
dc.date.accepted2014-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam