Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDitrich, Tomáš
dc.contributor.authorBendová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:21Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30734
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění badatelsky orientovaného vyučování (BOV) do základních a středních škol v ČR i v dalších státech. Představuje BOV jako směr, který by mohl v budoucnosti vyřešit krizi přírodovědného vzdělání a zmírnit tak pokles zájmu o technické a přírodovědné obory. Hlavním cílem této práce je získat co největší množství informací o dané problematice, shrnout dosavadní poznatky o plošném zavádění BOV do škol, zejména co se týká zkušeností jednotlivých pedagogů. Dalším úkolem je vytvořit vzorovou úlohu BOV na libovolné téma z přírodopisu či biologie, která by se stala praktickým podkladem pro výuku těchto předmětů. Nedílnou součástí této práce je také kapitola věnovaná pilotnímu projektu "Škola BOV", který se uskutečnil na Pedagogické fakultě JČU s cílem vzdělávat učitele přírodopisu a biologie. Zde jsou shrnuty výsledky zavádění BOV do škol a porovnávány s výsledky předchozích analýz.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučování (BOV)cze
dc.subjectpříprava učitelůcze
dc.subjectpřírodovědné vzdělánícze
dc.subjectúlohacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectbiologiecze
dc.subjectIBSEeng
dc.subjectpreparation of teacherseng
dc.subjectscience educationeng
dc.subjecttaskeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectscienceeng
dc.titleBadatelsky orientované výuky přírodopisu - praktické aplikace a zavádění do školní praxecze
dc.title.alternativeInquiry-based science education - practical application and implementation in school practice.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29411
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the review on the subject of implementation of Inquiry Based Education (IBE) at primary and secondary schools in the Czech Republic and in other countries. IBE is introduced as a direction that might solve the crisis of science education and alleviate the decline in interest in technical and natural science disciplines. The main goal of the thesis is to gather the greatest possible deal of information about the topic of IBE. It is also aimed to summarize knowledge about implementation of IBE at Czech schools, especially teachers´ experience. Another aim is to create a sample task of IBSE on the voluntary subject of either natural science or biology that may be used for teaching. Another integral part of the thesis is the chapter on the pilot project called IBSE School that took place in the Faculty of Education of the University of South Bohemia. In this project, teachers were informed about IBSE. In this part, the results of implementing of IBSE at schools are summarized and they are compared to the previous results.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-Chucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam