Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNováček, Aleš
dc.contributor.authorRada, Michal
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:32Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:32Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30757
dc.description.abstractBakalářská práce představuje návrh tematické naučné stezky v okolí obce Větřní na Českokrumlovsku. Úvod (kapitola 1) vymezuje cíl práce a zohledňuje předpoklady a podmínky, které by měla navrhovaná naučná stezka splňovat. Dále představuje strukturu a koncipování práce. Diskuse s literaturou (2) se zabývá zpracováním sledované problematiky v odborné literatuře k ní vydané. Třetí kapitola obsahuje teoretický nástin sledované problematiky. Kapitola 4 je věnovaná metodice použité v práci. Dále obsahuje způsob tematického zaměření naučné stezky. Následuje charakteristika zájmového území (5). Navazuje jeho analýza (rekognoskace), analýza nejvýznamnějších objektů v něm a optimalizace trasy naučné stezky (6). Sedmá kapitola představuje vlastní návrh naučné stezky, včetně kalkulace nákladů na její vybudování a přiblížení jejího potenciálu k didaktickému využití pro školy. Poslední kapitolou (8) je sumarizující závěr. Součástí práce jsou vybrané mapové výstupy, tabulky a obsáhlá fotodokumentace.cze
dc.format97 s.
dc.format97 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnaučná stezkacze
dc.subjectinterpretacecze
dc.subjectpapírenstvícze
dc.subjectVětřnícze
dc.subjectČeský Krumlovcze
dc.subjectinstruktional patheng
dc.subjectinterpretationeng
dc.subjectpaper industryeng
dc.subjectVětřníeng
dc.subjectČeský Krumloveng
dc.titleNávrh tematické naučné stezky v okolí obce Větřnícze
dc.title.alternativeInduktional Path the village Větřní surrounding.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29622
dc.description.abstract-translatedThis bachelors work introduces the proposal of inductional path village Větřní (region Český Krumlov) about. The preface (charter 1) defines the object of this work, also it respects presumptions and conditions in accordence with intention of this path. As well it explains the structure and general notion of the work. The discution with literature (charter 2) deals with already published vocational literature. Third charter includes theoretic outline of the problem observed. In the work used methods (4) were included within. It intends farther topic specification of this path. The characteristic of the area of interest succeeds. Then perform its analysis (recognition), analysis of most significant objects and convenient solution (of the path). Chapter 7 presents the one's own proposal of the instruktional path inclusive of the calculation with expenses, its proper realization and proximity to potency for didactic ability for schools. Last chapter (8) closes the work. The mass end. In addition to one's own work are attached: selected map parts, tables and wide photodocumentation.eng
dc.date.accepted2014-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRypl, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam