Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFantyš, Tomáš
dc.contributor.authorMoravová, Magdalena
dc.date.accessioned2021-12-08T08:41:45Z
dc.date.available2021-12-08T08:41:45Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30779
dc.description.abstractZadaná práce je řešena jako teoreticko-empirická. Teoretická část je cílená na problematiku volnočasových aktivit u dětí. Teoretickým rámcem pro mě byla literatura týkající se problematiky volného času. Zároveň jsem soustředila na problematiku specifických momentů volnočasových aktivit u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, tj. dětí, jež navštěvují praktické školy. S ohledem na to bylo nezbytné sociologickou perspektivu doplnit psychologickou a pedagogickou optikou s tím, že tyto momenty jsem konzultovala s odborníkem na tuto problematiku. Nedílnou součástí práce je samostatný empirický výzkum, jehož cílem je srovnání volnočasových aktivit dětí se speciálními potřebami a dětí navštěvující standardní školycze
dc.format65 s. (87 643 znaků)
dc.format65 s. (87 643 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectdangerous behavioureng
dc.titleSpecifika volnočasových aktivit u žáků se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.title.alternativeSpecifics of leisure activities for pupils with special educational needseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29831
dc.description.abstract-translatedThe assigned work is solved as a theoretical and empirical work. The theoretical part is aimed at the problems of children´s leisure time activities. The literature, concerning the problems of leisure time activities, served as the theoretical frame of the work. I concentrated on the problems of the specific moments of the leisure time activities of the children with some special educational needs. It means for the children who attend special schools. With respect to these problems it was necessary to complete the sociological perspective with the psychological and pedagogical perspective. These moments was consulted with the specialist on these problems. Integral part of the work is the stand-alone empirical research. The aim of the research is to compare the leisure time activities of the children with some special needs and the children who attend ordinary schools.eng
dc.date.accepted2014-02-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam