dc.contributor.advisor | Fantyš, Tomáš | |
dc.contributor.author | Moravová, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:41:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:41:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30779 | |
dc.description.abstract | Zadaná práce je řešena jako teoreticko-empirická. Teoretická část je cílená na problematiku volnočasových aktivit u dětí. Teoretickým rámcem pro mě byla literatura týkající se problematiky volného času. Zároveň jsem soustředila na problematiku specifických momentů volnočasových aktivit u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, tj. dětí, jež navštěvují praktické školy. S ohledem na to bylo nezbytné sociologickou perspektivu doplnit psychologickou a pedagogickou optikou s tím, že tyto momenty jsem konzultovala s odborníkem na tuto problematiku. Nedílnou součástí práce je samostatný empirický výzkum, jehož cílem je srovnání volnočasových aktivit dětí se speciálními potřebami a dětí navštěvující standardní školy | cze |
dc.format | 65 s. (87 643 znaků) | |
dc.format | 65 s. (87 643 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | dangerous behaviour | eng |
dc.title | Specifika volnočasových aktivit u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.title.alternative | Specifics of leisure activities for pupils with special educational needs | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 29831 | |
dc.description.abstract-translated | The assigned work is solved as a theoretical and empirical work. The theoretical part is aimed at the problems of children´s leisure time activities. The literature, concerning the problems of leisure time activities, served as the theoretical frame of the work. I concentrated on the problems of the specific moments of the leisure time activities of the children with some special educational needs. It means for the children who attend special schools. With respect to these problems it was necessary to complete the sociological perspective with the psychological and pedagogical perspective. These moments was consulted with the specialist on these problems. Integral part of the work is the stand-alone empirical research. The aim of the research is to compare the leisure time activities of the children with some special needs and the children who attend ordinary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2014-02-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |