dc.contributor.advisor | Burianová, Alena | |
dc.contributor.author | Haladová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:42:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:42:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-08-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30838 | |
dc.description.abstract | Hračky jsou důležitou součástí lidského života. V moderním světě jsou to právě technické hračky, které plní roli zprostředkovatele techniky a technických informací v dětském světě. Cílem této práce je zhodnotit a zmapovat současný trh hraček se zaměřením především na technické hračky a stavebnice. Teoretická část práce je započata definováním hry, hračky a jejich rozdělením, poté zaměřena na rozdělení a historii technických hraček a nakonec je zmapován trh hraček v České republice.
V praktické části byl posouzen vliv technických hraček na děti a dospívající s ohledem na rozvoj technického myšlení a jejich vztah k technice. | cze |
dc.format | 58 | |
dc.format | 58 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: hra | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | technika | cze |
dc.subject | stavebnice | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | zábava. | cze |
dc.subject | Keywords: game | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | technology | eng |
dc.subject | building kit | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | entertainment. | eng |
dc.title | Technická hračka | cze |
dc.title.alternative | Technical toy (Tech toy) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31279 | |
dc.description.abstract-translated | Toys are an important part of human life. In the modern world, it is the technical toy that plays the role of mediator between technology and technical information and the children´s world. The aim of this work is to evaluate and map the current toy market, focusing mainly on technical and construction toys. The theoretical part of the work begins by defining games, and toys and their classification, then examination of the classification and history of technical toys follows. After that, the toy market in the Czech Republic was mapped.
In the practical part the impact of technical toys on children and adolescents was examined with regard to the development of technical thinking and the relationship to technology. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Základy výrobní techniky se zaměřením na vzdělávání | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |