dc.contributor.advisor | Ditrich, Tomáš | |
dc.contributor.author | Papežová, Nikola | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:42:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:42:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30844 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Výukový program o mravencích zaměřený na žáky ZŠ je návrh přírodovědná výukové trasy. Ta by měla sloužit nejen pro širokou veřejnost, ale i jako doplněk k výukovým metodám přírodopisu pro 2. stupeň základních škol a tomu odpovídající ročníky víceletých gymnázií.
V první části popisuji vyučovací metody a formy při využívání naučných stezek, dále se zaměřuji na typy, členění a historii naučných stezek v České republice a zároveň i na využití naučných stezek pro děti. Jedna z částí se zabývá charakteristikou mravenců.
Obsahem druhé části bakalářské práce je návrh deseti textů jednotlivých zastavení a pracovních listů. Panely navíc poskytují řadu informací o životě mravenců. Naučná stezka je pak pojmenovaná "Po stopách mravenců".
Cílem práce je přiblížit svět mravenců a tím i u lidí probudit větší zájem o přírodu. | cze |
dc.format | 65 s. (21 594 znaků). | |
dc.format | 65 s. (21 594 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | naučná stezka | cze |
dc.subject | zastavení | cze |
dc.subject | mravenci | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | pracovní listy | cze |
dc.subject | educational paths | eng |
dc.subject | individual stations | eng |
dc.subject | ants | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | working sheets | eng |
dc.title | Výukový program o mravencích zaměřený na žáky ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Educational program about ants aimed to students of primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31326 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is called Educational program about the ants focused on the students of elementary schools as a proposal of science educational paths. The educational paths should be used for general public as well as complement of teaching science for the second level of Primary school and for the adequate classes of High schools.
In the first part of my bachelor thesis I tried to describe a teaching methods and some forms of using educational paths.
Additionaly, I consider on the types, distinguish and a history of educational paths in the Czech Republic and using of the educational paths for children. One part of the thesis draws attention on general characteristics of the ants.
The second part of my bachelor thesis contents the proposal of the texts of individual stations and working sheets. I suggested a text for the ten stations. These stations give information about the life of the ants. The educational path is called "In the footsteps of the ants".
The aim of my thesis is drawing attention to the world of the ants and by this way I would like to arouse interest for people who are interested in the nature. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přírodovědná a ekologická výchova | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Papáček, Miroslav | |