Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorBoudná, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:42:45Z
dc.date.available2021-12-08T08:42:45Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30859
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na téma her dětí v Mateřské škole. Cílem práce bylo zjistit, jaké hry a hračky používají děti v MŠ, jak spolu děti při hrách komunikují a jaké emoce projevují v průběhu her. Teoretická část obsahuje vývojové teorie týkající se předškolního věku, zaměřené především na kognitivní vývoj a vývoj genderové identity. Dále práce pojednává o socializaci dítěte a způsobech komunikace. V závěru teoretické části je pozornost věnována emocím, převážně teoriím emocí a emocionální inteligenci. V metodologické části jsou shrnuty výzkumné metody použité v práci, kterými jsou: kvalitativní výzkum, zakotvená teorie, kódování, pozorování a polostrukturovaný rozhovor. Praktická část seznamuje s výsledky pozorování dětí při hrách v Mateřské škole.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemocecze
dc.subjectgendercze
dc.subjecthracze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectemotionseng
dc.subjectgendereng
dc.subjectgameeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectsocializationeng
dc.titleKvalitativní výzkum her dětí v Mateřské školecze
dc.title.alternativeQualitative research games of childen in the kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31652
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis is focused on the topic of children's games in the kindergarten. Objective of the thesis was to establish what games and toys are used by the children in the kindergarten, how the children communicate when playing and what emotions the children express. The theoretical part contains the development theories concerning the preschool age focused mainly on cognitive development and on development of the gender identity. The thesis also discusses socialization of the child and method of its communication. In conclusion of the theoretical part the attention is paid to emotions, mainly to the theories of emotions and to the emotional intelligence. The methodological part summarizes the research methods applied in the thesis, namely: qualitative research, grounded theory, coding, observation and semi-structured interview. The practical part familiarizes with results and outcomes of observation of children when playing in the kindergarten.eng
dc.date.accepted2014-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam