Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlánská, Helena
dc.contributor.authorMojžíš, Milan
dc.date.accessioned2021-12-08T08:43:08Z
dc.date.available2021-12-08T08:43:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30885
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá procesem integrace žáků vietnamské a ukrajinské národnosti do vzdělávacího systému ČR, popisuje její legislativní úpravu, blíže vysvětluje pojmy související s integrací a rovněž přibližuje kulturní rozmanitosti ukrajinských a vietnamských národností. V praktické části jsem se pokusil zmapovat integrační proces žáků cizinců na vybrané základní škole prostřednictvím případových studií.cze
dc.format43 s.
dc.format43 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectžákcze
dc.subjectcizineccze
dc.subjectmigracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectVietnamcicze
dc.subjectUkrajincicze
dc.subjectkulturacze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectakulturacecze
dc.subjectasimilacecze
dc.subjecttolerancecze
dc.subjectparticipacecze
dc.subjectmarginalizacecze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectforeignereng
dc.subjectmigrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectVietnameseeng
dc.subjectUkrainianseng
dc.subjectcultureeng
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectacculturationeng
dc.subjectassimilationeng
dc.subjecttoleranceeng
dc.subjectparticipationeng
dc.subjectmarginalizationeng
dc.titleIntegrace žáků cizinců do systému vzdělávání České republikycze
dc.title.alternativeThe integration of foreign pupils into the education system of the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32238
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the process of integration of pupils of Vietnamese and Ukranian nationalities into the Czech educational system. It describes its legislative regulations, specifies the terminology related to integration and it also outlines the cultural diversity of Ukranian and Vietnamese nationalities. The practical part deals with the integration process of foreign pupils at selected primary school with the use of case studies.eng
dc.date.accepted2014-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam