Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStach, Vojtěch
dc.contributor.authorDoleželová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T08:43:28Z
dc.date.available2021-12-08T08:43:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30905
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku přírodovědného vzdělávání na gymnáziích. Teoretická část popisuje možnosti zvolení vhodné metody výuky, nadstandardní studium žáků jako jsou střední odborná činnost a předmětové soutěže olympiády, dále je zde rozebrána jazyková vybavenost studentů gymnázií. V praktické části je popsána provedená průzkumná sonda zaměřená na zjištění informovanosti studentů gymnázií o střední odborné činnosti a olympiádách a názorů student na důležitost tohoto studia při přijímacích zkouškách na vysokou školu. V poslední sekci teoretické části jsou definovány požadavky vybraných vysokých škol na uchazeče o studium.cze
dc.format42 s.
dc.format42 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPřírodovědné předmětycze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectstřední odborná činnostcze
dc.subjectSOČcze
dc.subjectolympiádacze
dc.subjectjazyková vybavenostcze
dc.subjectvysoká škola.cze
dc.subjectScience subjectseng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectstudent research and professional activitieseng
dc.subjectOlympiadseng
dc.subjectlanguage skillseng
dc.subjectUniversities.eng
dc.titlePříprava středoškolských studentů na vysokou školu v oblasti přírodovědného vzdělávánícze
dc.title.alternativePreparing high school students for the university studies in the area of natural scienceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32435
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on issues and aspects of science education in secondary schools. The theoretical section describes available options for selecting appropriate teaching methods, including additional student activities such as Olympiads and student research projects. The language skills of high school students are also analyzed. The practical section describes a conducted exploratory probe focused on finding information about the knowledge of high school students on student research and professional activities, Olympiads, and their opinion on the importance of these activities for the University entrance examination. Finally, the listed requirements of selected universities to study applicants are discussed.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam