Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPolčáková, Jana
dc.contributor.authorJagerová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T08:43:36Z
dc.date.available2021-12-08T08:43:36Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30913
dc.description.abstractPráce se zabývá specifiky pedagogické činnosti a nároky na učitelky ve státních a v soukromých mateřských školách. Teoretická část nastiňuje zkoumanou problematiku, počínaje vývojem mateřských škol u nás, včetně zařízení soukromých. Dále se zaměřuje na vztah mateřské školy a rodiny, na profesionalitu a kompetence pedagoga a jeho činnost ve státním a v soukromém zařízení. Praktická část je zpracována formou výzkumu v podobě dotazníkového šetření zaměřeného na pedagogy - charakterizuje výhody, problémy, či míru zátěže, plynoucí pro ně z jejich činnosti v daném zařízení.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní vzdělávánícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectstátní a soukromá zařízenícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectrole učitelecze
dc.subjectkvalifikace učitele mateřské školycze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectnároky a specifika pedagogické činnosti.cze
dc.subjectPreschool educationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpublic and private facilitieseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectteacher´s roleeng
dc.subjectqualificationeng
dc.subjectcompetences of a teachereng
dc.subjectdemands and specification of a pedagogical activities.eng
dc.titleSpecifika pedagogické činnosti a nároky na učitelky ve státních versus v soukromých mateřských školáchcze
dc.title.alternativeParticularity of educational activities and demands on teachers in public and private kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32588
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the specifics of pedagogical activities and demands on teachers in public and private kindergartens. Theoretical part draws the issue on the development of kindergartens including private facilities. It also focuses on the relationship between kindergarten and family, the professionalism and competences of a teacher and his work in the public and private facilities. The practical part is a research in the form of a questionnaire survey focused on teachers - characterizes the benefits, problems, and the degree of burden for them from their pedagogical activities in a facility.eng
dc.date.accepted2014-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam