Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorHarantová, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-08T08:43:37Z
dc.date.available2021-12-08T08:43:37Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30914
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o zpracování barevné modifikace Warteggova kresebného testu u dětí na přechodu z mateřské školy do školy základní. Cílem práce je zjištění případných proměn ve způsobu zpracování Warteggova kresebného testu v průběhu několika měsíců a také vysledování typických rysů zpracování WZT u této věkové skupiny. Teoretická část je zaměřena na děti předškolního věku a školáky těsně po nástupu do školy, především na jejich kognitivní a verbální vývoj. Dále na dětskou kresbu, její postupný vývoj, symboliku barev a jednotlivé symboly, převládající v dětských kresbách. V teoretické části jsou také popsány projektivní metody, zvláště pak Warteggův kresebný test. Empirická část je zaměřena na výzkum, který sleduje hlavní rozdíly ve zpracování WZT dětmi na přechodu mezi MŠ a ZŠ. Tyto rozdíly byly zhodnoceny po formální i obsahové stránce a následně zpracovány v uvedených grafech.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní dítěcze
dc.subjectdětská kresbacze
dc.subjectnástup do školycze
dc.subjectprojektivní metodycze
dc.subjectWarteggův kresebný test.cze
dc.subjectPreschool childeng
dc.subjectchildren´s drawingeng
dc.subjectstart of the schooleng
dc.subjectprojective methodseng
dc.subjectWartegg´s drawing test.eng
dc.titleHlavní rysy zpracování barevné modifikace Warteggova kresebného testu u dětí na přechodu mezi MŠ a ZŠcze
dc.title.alternativeThe main features of processing colored modification Wartegg's drawing test in children at the transition between kindergarten and primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32589
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is about the processing of colourful modification of Wartegg´s drawing test on the changeover from the nursery to the primary school. The goal of this work is to find out the potential changes in the way of processing of Wartegg´s drawing test in the course of several months and also to find out the typical features of processing of Wartegg´s drawing test in this age group. The theoretical part is concentrated on the preschool children and the children that are short time in the school and is primary concentrated on their cognitive and verbal development, symbolism of colours and particular symbols that predominate in children´s drawing. There are also described projective methods in the theoretical part, primary the Wartegg´s drawing test. Empirical part is concentrated on the research that monitors the main differences in the processing of Wartegg´s drawing test by children that are in the age between preschool and school. These differences were evaluated formally and contently and then they were processed in the graphs.eng
dc.date.accepted2014-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam