dc.contributor.advisor | Smržová, Lenka | |
dc.contributor.author | Panochová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:44:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:44:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30951 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce pojednává o možných způsobech spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou, o způsobech zapojení rodičů do aktivit školy a o tom, jak rodiče pro tyto aktivity získat. Teoretická část je zaměřena na představení principů programu Začít spolu, který nabízí konkrétní možnosti, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku. Nosným prvkem tohoto programu je spolupráce s rodinou. Vzhledem k zaměření práce jde především o rozvoj spolupráce rodiny a školy v environmentální oblasti. V praktické části jsou potom popsány již fungující principy spolupráce v konkrétní mateřské škole a nově pak přímé zapojení rodičů v environmentálně zaměřených projektech Zdravé stravování a Živá zahrada. | cze |
dc.format | 94 s. (144 995 znaků) | |
dc.format | 94 s. (144 995 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: program Začít spolu | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Key words: Step by Step program | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.title | Jak zapojit rodiče do environmentální výchovy v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | How to in volte parents in environmental education in the kinder garden | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 32932 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor thesis, I discuss possible ways of cooperation between a family and a nursery school. Specifically, the thesis deals with different ways of how to make parents involved in activities of a nursery school and how to make these activities for parents attractive. The theoretical part of my thesis introduces the basic principles of Step by Step educational program. This program offers concrete methods which help to put the pro-child oriented style of preschool education in practice. The essence of Step by Step program is in cooperation with a family. In accordance with the topic of my thesis, I focus mainly on the ways of cooperation between a family and a nursery school in the environmental area. In the practical part of my thesis, some of the principles of cooperation which already works in practice in the concrete nursery school are described; also, there are introduced new environmental projects Healthy Eating and Living Garden in which parents are involved directly. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |