dc.contributor.advisor | Voříšek, Martin | |
dc.contributor.author | Gadžijeva, Elvira | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:44:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:44:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30962 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zaměřuje na problém nezpěvnosti u dětí v předškolním věku. V teoretické části je popsána práce s nezpěváky v starší odborné literatuře, provedena komparace organizace pěvecké výchovy v mateřské škole v ČR a Rusku, objevené příčiny nezpěvnosti u předškolních dětí a specifika dětského hlasu, včetně zásad hlasové hygieny. V této části jsou představené tři vokální metodiky předních ruských pedagogů sbormistrů. Praktická část se zabývá výběrem optimálních cvičení a sestavením komplexu cvičení, která pomohou s nápravou nezpěvnosti a zároveň přispějí k rozvoji správných pěveckých návyků. Cílem je úspěšné použití sestavené metodiky řadovou učitelkou mateřské školy, která není profesionální hudebnice. | cze |
dc.format | 67 s. (99 073 znaků) př. 15 s. | |
dc.format | 67 s. (99 073 znaků) př. 15 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dětský hlas | cze |
dc.subject | nezpěvnost u dětí | cze |
dc.subject | pěvecká výchova | cze |
dc.subject | zpěv | cze |
dc.subject | hudební výchova v MŠ | cze |
dc.subject | children's voices | eng |
dc.subject | inability to sing in children | eng |
dc.subject | vocal education | eng |
dc.subject | singing | eng |
dc.subject | music education in kindergarten | eng |
dc.title | Nezpěvnost u dětí předškolního věku, její příčiny a možná náprava. | cze |
dc.title.alternative | The inability to sing among preschool age children - its causes and possible improvement. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33031 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on the problem of the inability to sing among children of preschool age. The theoretical part describes work with nonsingers in older professional literature. It also offers a comparison of the organization of vocal education at the kindergarden level in the Czech Republic and in Russia, thereby discovering the causes of the inability to sing among preschool children and describing the specifics of children's voices, including principles of vocal hygiene. This part also introduces three vocal training methodologies by leading Russian teachers of conducting. The practical part deals with the selection of optimal exercises and the development of complex exercises that will help nonsingers develop their singing skills and contribute to the development of good singing habits. The aim is to enable a kindergarden teacher who is not a professional musician to successfully use the assembled methodology. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |