Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVoříšek, Martin
dc.contributor.authorGadžijeva, Elvira
dc.date.accessioned2021-12-08T08:44:34Z
dc.date.available2021-12-08T08:44:34Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30962
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na problém nezpěvnosti u dětí v předškolním věku. V teoretické části je popsána práce s nezpěváky v starší odborné literatuře, provedena komparace organizace pěvecké výchovy v mateřské škole v ČR a Rusku, objevené příčiny nezpěvnosti u předškolních dětí a specifika dětského hlasu, včetně zásad hlasové hygieny. V této části jsou představené tři vokální metodiky předních ruských pedagogů sbormistrů. Praktická část se zabývá výběrem optimálních cvičení a sestavením komplexu cvičení, která pomohou s nápravou nezpěvnosti a zároveň přispějí k rozvoji správných pěveckých návyků. Cílem je úspěšné použití sestavené metodiky řadovou učitelkou mateřské školy, která není profesionální hudebnice.cze
dc.format67 s. (99 073 znaků) př. 15 s.
dc.format67 s. (99 073 znaků) př. 15 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětský hlascze
dc.subjectnezpěvnost u dětícze
dc.subjectpěvecká výchovacze
dc.subjectzpěvcze
dc.subjecthudební výchova v MŠcze
dc.subjectchildren's voiceseng
dc.subjectinability to sing in childreneng
dc.subjectvocal educationeng
dc.subjectsingingeng
dc.subjectmusic education in kindergarteneng
dc.titleNezpěvnost u dětí předškolního věku, její příčiny a možná náprava.cze
dc.title.alternativeThe inability to sing among preschool age children - its causes and possible improvement.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33031
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the problem of the inability to sing among children of preschool age. The theoretical part describes work with nonsingers in older professional literature. It also offers a comparison of the organization of vocal education at the kindergarden level in the Czech Republic and in Russia, thereby discovering the causes of the inability to sing among preschool children and describing the specifics of children's voices, including principles of vocal hygiene. This part also introduces three vocal training methodologies by leading Russian teachers of conducting. The practical part deals with the selection of optimal exercises and the development of complex exercises that will help nonsingers develop their singing skills and contribute to the development of good singing habits. The aim is to enable a kindergarden teacher who is not a professional musician to successfully use the assembled methodology.eng
dc.date.accepted2014-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam