Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorRůžičková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T08:44:36Z
dc.date.available2021-12-08T08:44:36Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30964
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Srovnání výsledků diagnostiky školní zralosti ve městě a na vesnici je zaměřena na problematiku vývoje dítěte předškolního věku. Cílem je posouzení, zda jsou lépe připraveni na školní docházku děti ve městě nebo na vesnici. Teoretická část obsahuje charakteristiku předškolního dítěte, jeho motorický, kognitivní, percepční, sociální a emoční vývoj. Vymezený jsou zde pojmy školní zralost a jednotlivé složky školní zralosti, školní připravenost, školní nezralost a důvod odkladu školní docházky. Praktická část obsahuje výsledky šetření ve zvoleném vzorku dětí s využitím testů školní zralosti.cze
dc.format50 s. (75337)
dc.format50 s. (75337)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjecteducational diagnosticseng
dc.subjectpre-school childeng
dc.titleSrovnání výsledků diagnostiky školní zralosti ve městě a na vesnicicze
dc.title.alternativeComparison of the diagnostic results school readiness in town and villageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33040
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis titled The comparison of the diagnostic results of school readiness in the city and in the village is focused on the problems of the school age development. The object is to give the opinion on better readiness for school of the children in the city or in the village. The theoretical part contains the characteristics of preschool child's motor, cognitive, perceptual, social and emotional development. There is the concept of the school readiness and the individual parts of the school readiness, the school readiness, the school immaturity and the reason of the postponement of schooling there. The practical part includes the results of the investigation in the selected sample of children using the tests of the school readiness.eng
dc.date.accepted2014-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam