dc.contributor.advisor | Vaněk, Jan | |
dc.contributor.author | Růžičková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:44:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:44:36Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30964 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Srovnání výsledků diagnostiky školní zralosti ve městě a na vesnici je zaměřena na problematiku vývoje dítěte předškolního věku. Cílem je posouzení, zda jsou lépe připraveni na školní docházku děti ve městě nebo na vesnici.
Teoretická část obsahuje charakteristiku předškolního dítěte, jeho motorický, kognitivní, percepční, sociální a emoční vývoj. Vymezený jsou zde pojmy školní zralost a jednotlivé složky školní zralosti, školní připravenost, školní nezralost a důvod odkladu školní docházky.
Praktická část obsahuje výsledky šetření ve zvoleném vzorku dětí s využitím testů školní zralosti. | cze |
dc.format | 50 s. (75337) | |
dc.format | 50 s. (75337) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | school readiness | eng |
dc.subject | educational diagnostics | eng |
dc.subject | pre-school child | eng |
dc.title | Srovnání výsledků diagnostiky školní zralosti ve městě a na vesnici | cze |
dc.title.alternative | Comparison of the diagnostic results school readiness in town and village | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33040 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis titled The comparison of the diagnostic results of school readiness in the city and in the village is focused on the problems of the school age development.
The object is to give the opinion on better readiness for school of the children in the city or in the village.
The theoretical part contains the characteristics of preschool child's motor, cognitive, perceptual, social and emotional development. There is the concept of the school readiness and the individual parts of the school readiness, the school readiness, the school immaturity and the reason of the postponement of schooling there.
The practical part includes the results of the investigation in the selected sample of children using the tests of the school readiness. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |