dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Procházková, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:45:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:45:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30987 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je "Spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou". Teoretická část obsahuje vymezení pojmu spolupráce, její druhy a propojenost na závazné dokumenty státní i školní úrovně předškolního vzdělávání. Nastiňuje vývoj této spolupráce a popisuje její konkrétní možnosti. Zabývá se oblastmi rozvoje vztahů mezi rodinou a mateřskou školou, budováním partnerství a vzájemnou efektivní komunikací. Praktická část se zabývá rozvojem této spolupráce v konkrétní mateřské škole. Dále praktickou část tvoří dotazníková explorace, ve které rodiče odpovídali na otázky týkající se vzájemné spolupráce. | cze |
dc.format | 74 s., | |
dc.format | 74 s., | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | závazné dokumenty | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | partnerství | cze |
dc.subject | efektivní komunikace | cze |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | binding documents | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.subject | partnership | eng |
dc.subject | effective cooperation | eng |
dc.title | Spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou | cze |
dc.title.alternative | The Cooperation between Family and Nursery School | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33309 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of the Bachelor project is "Cooperation between the family and the nursery school". The theoretical part specifies the concept of cooperation, its types and relation to binding documents of both the state and the school level of preschool education. It outlines development of the cooperation and describes its specific possibilities. It deals with development of relations between the family and the nursery school, partnership building and effective mutual communication. The practical part deals with development of the cooperation in a particular nursery school. The practical part consists of questionnaire exploration in which parents responded to questions concerning the mutual cooperation. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |