Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorMlejnková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:12Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:12Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30991
dc.description.abstractTéma bakalářské práce se zabývá stavem inkluzívního vzdělávání v běžných mateřských školách. V teoretické části se zabývám vysvětlením významu pojmů integrace, inkluze a inkluzívní vzdělávání. Dále pak věkovou kategorií dětí v předškolním věku a jejich výchovou a vzděláváním. Závěr teoretické části je věnovaný stavu inkluzívního vzdělávání v naší republice podle dostupných zdrojů. Praktická část je zaměřená do Plzeňského kraje. V praktické části jsem si stanovila hlavní cíl, kterým bylo zjistit postoje pedagogických pracovníků a zřizovatelů mateřských škol k inkluzívnímu vzdělávání. Dílčími cíly bylo: zjistit postoje učitelek mateřských škol k integraci a inkluzívnímu vzdělávání, dále hlubší vhled do postojů učitelek, které ve své praxi již dítě s postižením ve své třídě integrované měly. Pro doplnění celé situace jsem ještě zjišťovala postoje ředitelek a zřizovatelů mateřských škol k této problematice.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzívní vzdělávánícze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjecta child with the special educational needseng
dc.titleInkluzivní vzdělávání v mateřských školáchcze
dc.title.alternativeInclusive education in kindergartens.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33318
dc.description.abstract-translatedThe theme of my Bachelor thesis deals with situation of inclusive education in the common kindergartens. In the theoretical part I deal with explanation of meaning of terms integration, inclusion and inclusive education. I also deal with age bracket of children in preschool age and their upbringing and education. The conclusion of the theoretical part is dedicated to the situation of inclusive education in our republic according to the accessible sources. The practical part points at Pilsen region. In the practical part I determined main goal to find attitudes of pedagogical workers and founders of kindergartens towards inclusive education. The partial goals were: find the attitude of teachers of kindergartens towards integration and inclusive education, then the deeper insight to attitudes of teachers who have already had a child with disability in their class during their practice. For the completion of the whole situation I also find out the attitudes of headmasters and founders of kindergartens towards this issue.eng
dc.date.accepted2014-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam