Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorMarešová, Jiřina
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:21Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30998
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou vývojové dysfázie a dysartrie, jejich příčinami, projevy a integrací dítěte s touto vadou do 1. třídy běžné základní školy. Popisuje jednotlivé jazykové roviny řeči teoreticky i prakticky. Zaměřuje se na zjištění úrovně motoriky u konkrétního žáka na počátku a na konci školního roku. Porovnává přijetí žáka ostatními dětmi ve třídě a zjišťuje jeho postavení v kolektivu. Mapuje názory rodičů na integraci žáka se speciálními potřebami.cze
dc.format63
dc.format63
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectřečcze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectdysartriecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectmotorikacze
dc.subjectsociogramcze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectlanguageeng
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectdysarthriaeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectmotoricseng
dc.subjectsociogrameng
dc.titleIntegrace dítěte s těžkou dysfázií a dysartrií do 1.třídy běžné ZŠcze
dc.title.alternativeIntegration of the child with serious dysphasia and dysarthria in the first grade of the common primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33339
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of developmental dysphasia and dysarthria, their causes and manifestations, and the integration of children with this disadvantage into the first grade of common elementary school. It describes single language levels both in theoretical and in practical ways. It focuses on finding the level of motorics in a particular pupil at the beginning and at the end of a school year. It compares his/her reception by other children in the class and explores his/her position in the group of schoolmates. The thesis also surveys parents' opinion on the integration of a pupil with special needs.eng
dc.date.accepted2014-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam