dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Marešová, Jiřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:45:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:45:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30998 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou vývojové dysfázie a dysartrie, jejich příčinami, projevy a integrací dítěte s touto vadou do 1. třídy běžné základní školy. Popisuje jednotlivé jazykové roviny řeči teoreticky i prakticky. Zaměřuje se na zjištění úrovně motoriky u konkrétního žáka na počátku a na konci školního roku. Porovnává přijetí žáka ostatními dětmi ve třídě a zjišťuje jeho postavení v kolektivu. Mapuje názory rodičů na integraci žáka se speciálními potřebami. | cze |
dc.format | 63 | |
dc.format | 63 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Komunikace | cze |
dc.subject | řeč | cze |
dc.subject | vývojová dysfázie | cze |
dc.subject | dysartrie | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | motorika | cze |
dc.subject | sociogram | cze |
dc.subject | Communication | eng |
dc.subject | language | eng |
dc.subject | developmental dysphasia | eng |
dc.subject | dysarthria | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | motorics | eng |
dc.subject | sociogram | eng |
dc.title | Integrace dítěte s těžkou dysfázií a dysartrií do 1.třídy běžné ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Integration of the child with serious dysphasia and dysarthria in the first grade of the common primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33339 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the issue of developmental dysphasia and dysarthria, their causes and manifestations, and the integration of children with this disadvantage into the first grade of common elementary school. It describes single language levels both in theoretical and in practical ways. It focuses on finding the level of motorics in a particular pupil at the beginning and at the end of a school year. It compares his/her reception by other children in the class and explores his/her position in the group of schoolmates. The thesis also surveys parents' opinion on the integration of a pupil with special needs. | eng |
dc.date.accepted | 2014-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |