Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorPechková, Gabriela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:27Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:27Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31002
dc.description.abstractTato bakalářská práce se snaží zachytit, jak a jakým způsobem gender dětí ovlivňuje výběr hry a hračky. Otevírá otázky, do jaké míry ovlivňuje genderovou socializaci a identitu rodina, mateřská škola, ale i společnost. Teoretická část objasní vymezení základních pojmů, jako jsou gender, genderová identita, hra, hračka. Předkládá různé názory na tuto problematiku a to z historického i současného pohledu. Práce se pokusí odkrýt tajemství dívčí a chlapecké role v předškolním věku. V praktické části se za použití kvalitativních metod pokusím na vzorku dětí MŠ objasnit výsledky svého šetření, odhalující výběr oblíbených her a hraček dívek a chlapců předškolního věku.cze
dc.format78 s. (103 417 znaků)
dc.format78 s. (103 417 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthračkacze
dc.subjecthracze
dc.subjectgendercze
dc.subjectgenderová identitacze
dc.subjectgenderová rolecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjecttoyeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectgendereng
dc.subjectgender identityeng
dc.subjectgender roleeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleKvalitní výzkum oblíbených hraček předškolních dětí vzhledem k genderu dětí.cze
dc.title.alternativeThe research on pres-school children's favorite toys with respect to their gender.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33380
dc.description.abstract-translatedThis work tries to capture how and how gender influences the selection of children games and toys. Raises the question of to what degree does gender socialization and identity, family, kindergarten, but also society. The theoretical part explain the basic concepts, such as gender, gender identity, game, toy. It presents various views on this issue because of the historical and contemporary perspective. The work tries to unravel the mystery of girls and boys role of preschool age. In the practical part, using qualitative methods to try a sample of kindergarten children to explain the results of its investigation, revealing a selection of popular games and toys girls and boys of preschool age.eng
dc.date.accepted2014-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam