Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorMolhancová, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:31Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:31Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31005
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá přechodem dětí z mateřské školy s Montessori prvky na základní školu. Teoretická část seznamuje s Marií Montessoriovou, její pedagogikou a také se zabývá školní zralostí, připraveností. V teoretické části se dále uvádí faktory, které mohou ovlivnit úspěšné zvládání vstupu do školy. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které bylo prováděno na základě polostrukturovaného rozhovoru s pedagogy základních škol. Výpovědi uvádějí, jakých výsledků a úspěchů tyto děti dosahují, jaké problémy se u nich objevují. Z výzkumného šetření vyplývá, že z pohledu pedagogů metoda Montessori, využívaná v mateřské škole, významně neovlivnila školní připravenost dětí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní úspěšnostcze
dc.subjectpřechod na základní školucze
dc.subjectKeywords: Montessori pedagogyeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool successfulnesseng
dc.subjectentering basic schooleng
dc.titlePřechod dětí z mateřské školy s Montessori prvky na základní školu a jejich školní úspěšnost.cze
dc.title.alternativeThe Children Successfulness Following their Transition from Kindergarten with Montessori Elements to Elementary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33386
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis is specifically concerned with children who enter basic school after having attended kindergarten with Montessori elements. Thetheoretical part of the thesis introduces Dr. Maria Montessori and her pedagogical methods as well as concepts of school maturity and readiness. This part also identifies factors which may influence the successful start at basic school. The practical part presents results of qualitative research survey which have been achieved using the method of semistructured interviewing the basic school teachers. Statements of respondent teachers describe the results, achievements as well as insufficiency of such children. The research survey shows that the school readiness is not affected in a significant way by attending Montessori metod in kindergarten in the opinion of respondent teachers.eng
dc.date.accepted2014-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam