dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Koudelková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:45:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:45:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31020 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá oblastí aktivit mateřských škol, které pořádají jako akce pro rodičovskou či širší veřejnost. Přináší pohled na různé typy akcí z hlediska jejich vnímání pedagogy a rodiči. Pohlíží na akce jako na formu předškolního vzdělávání a ukazuje na to, jaký vliv mají tyto aktivity na předškolní dítě a formování vztahů mezi školou a rodinou. V praktické části se zabývá hodnocením akcí pedagogy a rodiči. Výzkumným šetřením mezi rodiči a pedagogy zjišťuje, jaké typy akcí školy pořádají, k jakým příležitostem a v jaké formě. Na základě hodnocení akcí rodiči a pedagogy vyplývají v závěru práce podněty pro pořádání akcí v mateřských školách. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | spolupráce školy a rodiny | cze |
dc.subject | akce mateřské školy | cze |
dc.subject | vystoupení dětí | cze |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | cooperation of the schooland the family | eng |
dc.subject | nursery school events | eng |
dc.subject | childeren´s performances | eng |
dc.title | Akce mateřské školy pro veřejnost | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten Events for the Public | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33520 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the events of the nursery schools organized by them both for parents and wide public. The first chapter of the work offers an outline of the different types of the events in terms of their assessment by teachers and parents. It introduces these events as a form of the pre-school education and highlights their importance for the childern of pre-school age and for the relations between the school and family. The practical chapter aims to get the evaluation of the events by teachers and parents. On the background of the survey among teachers and parents it summarizes the types of the pre-school events as well as their goals and forms and offers suggestions for organizing them in the nurseries in general. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |