Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorMoravová, Vendula
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:54Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:54Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31021
dc.description.abstractV teoretické části bakalářské práce vysvětluji pojmy související se vstupem dětí na základní školu - školní zralost a školní připravenost. Popisuji prostředí, přístup pedagogů a metody práce v běžné mateřské škole a v mateřské škole s prvky Montessori pedagogiky. Dotazníkovým výzkumem v praktické části zjišťuji, jakým způsobem jsou naplňovány předpoklady pro přechod dětí na základní školu u dětí z běžné mateřské školy a mateřské školy s prvky Montessori pedagogiky.cze
dc.format42 s.
dc.format42 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectpříprava na základní školucze
dc.subjectpřipravené prostředícze
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool readineseng
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectprepared environmenteng
dc.subjectpreparation for schooleng
dc.titlePříprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)cze
dc.title.alternativePreparation of preschool children for school admission (comparing regular and Montessori pedagogy influenced nursery schools)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33528
dc.date.accepted2014-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam