Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorVadlejchová, Anna
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:00Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31025
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena do dvou částí teoretická a praktická část. Cílem práce bude sledovat vývoj kresby předškolních dětí a nastínit, jak může učitelka mateřské školy tento vývoj podpořit. V teoretické části je charakterizováno dítě předškolního věku s akcentem na vývoj jeho výtvarného a kresebného projevu. Výtvarné činnosti a především rozvoj kresebného projevu je dán do kontextu s plánováním a zařazováním činností v MŠ (v rámci TVP, ŠVP). V praktické části mám sestavený vlastní program zaměřený na rozvoj kresebného projevu, který je prakticky realizován s dětmi v mateřské škole. Provádím pedagogickou diagnostiku kresebného projevu dětí, nejdříve před zahájením a následně po ukončení programu. Sleduji vývoj kresby u jednotlivých dětí. Kvůli nastínění kresby mimo MŠ, jsou rodičům rozdány dotazníky, abych zjistila, jak děti kreslí doma.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní dítěcze
dc.subjectKresbacze
dc.subjectVýtvarné činnosticze
dc.subjectVývojcze
dc.subjectPreschool childeng
dc.subjectDrawingeng
dc.subjectArt activitieseng
dc.subjectDevelopmenteng
dc.titleVývoj kresby předškolního dítětecze
dc.title.alternativeDevelopment drawings of preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33533
dc.description.abstract-translatedA bachelor thesis is devided into two parts a theoretical and a practical part. The target of this thesis is to monitor the progress in drawing of preschool children and to outline how a teacher can support this progress. In a theoretical part a preschool child is characterized by accent on a progress of his visual and drawing exhibition. A visual activity, especially the progress of drawing exhibition, is associated with planning of activities in a kindergarten (following the class educational program, school eduational program). In a practical part I form my own program which focuses on a progress of drawing exhibition which I realised practically with children in a kindergarten. I practice a pedagogical diagnosis of children's drawing exhibition before the start and after the end of the program. I monitor a progress of drawing of an individual child. For outlining of drawing out of a kindergarten, I hand out questionnares to parents in order to find out how children draw at home.eng
dc.date.accepted2014-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam