Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorKomárková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:07Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31029
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce popisuje vztah rodiny a školy na 1. stupni základní školy v malém městě. Teoretická část se zabývá vysvětlením následujících pojmů: rodina, její typy a funkce, vývoj dítěte mladšího školního věku, škola a její funkce, vzdělávání na 1. stupni základní školy, vztah rodiny a školy, pravomoce a odpovědnost rodiny a školy, role rodičů ve vztahu ke škole, spolupráce školy a rodiny, její formy, komunikace mezi rodinou a školou. Praktická část je zaměřena na samostatné výzkumné šetření, které zachycuje spolupráci mezi rodinou a školou a to pomocí polostrukturovaného rozhovoru, který je uskutečněn s učiteli 1. stupně vybrané základní školy a s rodiči žáků 1. stupně této školy. Cílem kvalitativního výzkumu je objasnit, jaké jsou společné znaky této spolupráce, její způsoby, přínosy, jakou roli hrají rodiče ve vztahu ke škole a škola k rodině, jaké jsou zkušenosti rodiny a školy ze vzájemné spolupráce a do jaké míry ovlivňují rodiče výchovně-vzdělávací proces a chod školy.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectdítě mladšího školního věkucze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectchild of the early school ageeng
dc.subjectcooperationeng
dc.titleVztah rodiny a školy na 1. stupni základní školycze
dc.title.alternativeRelationships between family and primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33565
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor's thesis describes the relationship between a family and a primary school in a small town. The theoretical part focuses on the explanation of following terms: family and its types and functions, development of a child of early school age, school and its functions, primary school education, relationship between a family and a school, powers and responsibilities of family and school, position of parents with respect to school, cooperation of family and school and its forms and communication between family and school. The goal of the practical part is to carry out a research in a form of a semi-structured interview between primary grade teachers of a basic school and the pupils´ parents. The aim of the qualitative research is to find the common features of the cooperation, its benefits, the position of parents with respect to school and vice versa and influence of the parents on the educational process of the school.eng
dc.date.accepted2014-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam