Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorBakešová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:17Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:17Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31036
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována syndromu vyhoření a jeho vztahu k osobnostním a sociálním charakteristikám učitelek mateřských škol. Teoretická část popisuje fáze, příčiny a projevy syndromu vyhoření, možnosti prevence a léčby. Zabývá se rozdíly v osobnostních charakteristikách, hlavně v souvislosti se schopností čelit stresu a zátěži a účinně je zvládat. Poukazuje i na specifika práce učitelek mateřských škol. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkových šetření u učitelek mateřských škol v Táboře a blízkém okolí. Cílem je zjistit, do jaké míry a zda vůbecsouvisí osobnostní a sociální charakteristiky se syndromem vyhoření.cze
dc.format55 s. (78778 znaků)
dc.format55 s. (78778 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrescze
dc.subjectsyndrom vyhořenícze
dc.subjectburnoutcze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectodolnostcze
dc.subjectzranitelnostcze
dc.subjectextrovertcze
dc.subjectintrovertcze
dc.subjectučitelka mateřské školycze
dc.subjectStresseng
dc.subjectburnouteng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectimmunityeng
dc.subjectvulnerabilityeng
dc.subjectan extroverteng
dc.subjectan introverteng
dc.subjecta nursery school teachereng
dc.title"Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami."cze
dc.title.alternative"Stress and burnout by kindergarten teachers in context with personality characteristics."eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33616
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is dedicated to burnout and its relation to personal and social qualities of nursery school teachers. The theoretical part describes phases, causes and displays of burnout, possibitilies of prevention and treatment. It dealswith differences in personal qualities, especially in connection with the ability to face stress and preassure and deal with them effectively. It also points out the specifics of the work at nursery schools. The practical part contains the results of the questionnaire sutvey of nursery school teachers in Tábor and its vicinity. The aim is to find out if personal and social qualities are linked with burnout and to what extent.eng
dc.date.accepted2014-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam