dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Bakešová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:46:17Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:46:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31036 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je věnována syndromu vyhoření a jeho vztahu k osobnostním a sociálním charakteristikám učitelek mateřských škol. Teoretická část popisuje fáze, příčiny a projevy syndromu vyhoření, možnosti prevence a léčby. Zabývá se rozdíly v osobnostních charakteristikách, hlavně v souvislosti se schopností čelit stresu a zátěži a účinně je zvládat. Poukazuje i na specifika práce učitelek mateřských škol.
Praktická část obsahuje výsledky dotazníkových šetření u učitelek mateřských škol v Táboře a blízkém okolí. Cílem je zjistit, do jaké míry a zda vůbecsouvisí osobnostní a sociální charakteristiky se syndromem vyhoření. | cze |
dc.format | 55 s. (78778 znaků) | |
dc.format | 55 s. (78778 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Stres | cze |
dc.subject | syndrom vyhoření | cze |
dc.subject | burnout | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | odolnost | cze |
dc.subject | zranitelnost | cze |
dc.subject | extrovert | cze |
dc.subject | introvert | cze |
dc.subject | učitelka mateřské školy | cze |
dc.subject | Stress | eng |
dc.subject | burnout | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | immunity | eng |
dc.subject | vulnerability | eng |
dc.subject | an extrovert | eng |
dc.subject | an introvert | eng |
dc.subject | a nursery school teacher | eng |
dc.title | "Stres a syndrom vyhoření u učitelek MŠ v souvislosti s osobnostními charakteristikami." | cze |
dc.title.alternative | "Stress and burnout by kindergarten teachers in context with personality characteristics." | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33616 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is dedicated to burnout and its relation to personal and social qualities of nursery school teachers. The theoretical part describes phases, causes and displays of burnout, possibitilies of prevention and treatment. It dealswith differences in personal qualities, especially in connection with the ability to face stress and preassure and deal with them effectively. It also points out the specifics of the work at nursery schools.
The practical part contains the results of the questionnaire sutvey of nursery school teachers in Tábor and its vicinity. The aim is to find out if personal and social qualities are linked with burnout and to what extent. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |