Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeodoridis, Vasilis
dc.contributor.authorDaňková, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:23Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31040
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce analyzuje vliv aplikování různých výukových metod na praktické schopnosti žáků 9. třídy ZŠ v oblasti geologie, a to konkrétně v oblasti poznávání nerostů a hornin. Sběr dat byl proveden prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s učiteli geologie, resp. přírodopisu, didaktickým testem vědomostí žáků a analýzou používaných učebnic na zapojených základních školách v Jihlavě a jejím blízkém okolí. Výzkumem bylo ověřeno, že si žáci lépe osvojují znalosti z geologie, pokud je při výuce aktivně používaná sbírka nerostů a hornin, a že projevují více zájmu o učivo geologie při použití praktických výukových metod, než při slovních metodách výuky.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgeologiecze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectsbírka nerostů a hornincze
dc.subjectgeologyeng
dc.subjectRVPeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectcollection of minerals and rockseng
dc.titleVliv výukových metod na praktické schopnosti žáků poznávání nerostů a hornincze
dc.title.alternativeThe influence of teaching methods on practical skills of pupils determination of minerals and rockseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33620
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis aims to find out how teaching methods can influence practical skills of the 9th grade pupils at primary school in geology especially during the determination of minerals and rocks. Data source was derived from structured interviews with teachers of geology (respectively biology), testing of the pupils and analysis of the textbooks used in the studied schools. The research was located in district Jihlava. The results of research show that pupils acquire better knowledge if using of the collection of minerals and rocks is practically integrated within teaching process. Moreover pupils are more interested in the subject matter if teachers use practical teaching methods than those are verbal.eng
dc.date.accepted2014-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-Chucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFlašar, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam