dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Štěpánková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:46:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:46:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31045 | |
dc.description.abstract | Práce se v teoretické části zabývá charakteristikou rodiny, jejím vývojem, typy a funkcemi, výchovou v rodině, výchovnými metodami a vlivem rodinné výchovy na vývoj dítěte. V posledních letech často zaznamenáváme rozpady a nestabilitu partnerských vztahů, které dítě ovlivňuje. Příkladem jsou poruchy základních funkcí rodiny, rozpad rodiny a důsledky pro dítě. V praktické části se autor formou rozhovoru zaměřil na děti z neúplných rodin (dnes již dospělých lidí) a jejich vnímání rozpadu rodiny s případnými následky. Tato část se zabývá současnými problémy, kterými jsou úprava poměrů, vztahy mezi rodiči a dítětem a případnými novými partnery obou rodičů a tím i nevlastních sourozenců. Cílem bakalářské práce bylo zjistit informace o respondentech z neúplných rodin a jejich poznatky o případném negativním dopadu. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | neúplná rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | an incomplete family | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Výchova a vývoj dítěte v neúplné rodině | cze |
dc.title.alternative | Education and child development in an incomplete family | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33631 | |
dc.description.abstract-translated | The Batchelor Thesis in the theoretical part deals with family characteristics, its development, types and functions, education in family, educational methods and the influence of family education on child development. In recent years an instability and a break down of relationships is often observed, which influence a child. For example disorders of basic family functions, family breakdown and serious consequences for children. In the practical part the autor uses interview, both focused on children from single-parent families (now adults) and their perception from family breakdown with potential consequences. This part deals with current issues which is adjustment of family ratio, a relationship between and child and potential new partners of both parents and step-siblings. The goal of Batchelor Thesis is to find the necessary information about respondents from single-parent families and their knowledge of any negative impact. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |