Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorJarošová, Erika
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:50Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:50Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31057
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá interdisciplinární spoluprací při řešení rizikového chování u žáků základních a středních škol. Konkrétně se zaměřuje na spolupráci škol a zástupců sociální oblasti, kurátorů pro děti a mládež. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část seznamuje se stávajícími legislativními normami a teoretickými východisky, jimiž se školská zařízení řídí při realizaci prevence rizikového chování a jimiž se řídí práce sociálních kurátorů pro děti a mládež. Empirická část v návaznosti na část teoretickou mapuje a hodnotí konkrétní zkušenosti zástupců obou subjektů. Výsledkem práce jsou nastíněná doporučení, která mohou zlepšit současnou komunikaci mezi školami a kurátory pro děti a mládež tak, aby interdisciplinární spolupráce obou institucí při řešení rizikového chování přinášela pozitivní výsledky.cze
dc.format51
dc.format51
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSociálně-patologické jevycze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectškolský metodik prevencecze
dc.subjectkurátor pro děti a mládež.cze
dc.subjectSocio-pathological phenomenaeng
dc.subjectrisk behavioreng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjecteducational methodist of preventioneng
dc.subjectcurator for children and youth.eng
dc.titleSpolupráce škol a kurátorů pro děti a mládežcze
dc.title.alternativeCooperation between Schools and Curators for Children and Youtheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33695
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with interdisciplinary cooperation in addressing risk behavior among pupils in primary and secondary schools. In particular, it focuses on the cooperation of schools and representatives of social, curators for children and youth. The work is divided into two parts. The theoretical part introduces with existing legislative norms and theoretical approaches, which are governed by educational institutions in the implementation of prevention of risk behaviors and guiding the work of social curators for children and youth. The empirical part in relation to the theoretical part describes and evaluates the specific experiences of representatives of both subjects. Result of the thesis are outlined recommendations that can improve the current communication between schools and curators for children and young people to achieve positive results by interdisciplinary cooperation between these two institutions in addressing high-risk behavior.eng
dc.date.accepted2014-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam