dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Jarošová, Erika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:46:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:46:50Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31057 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá interdisciplinární spoluprací při řešení rizikového chování u žáků základních a středních škol. Konkrétně se zaměřuje na spolupráci škol a zástupců sociální oblasti, kurátorů pro děti a mládež. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část seznamuje se stávajícími legislativními normami a teoretickými východisky, jimiž se školská zařízení řídí při realizaci prevence rizikového chování a jimiž se řídí práce sociálních kurátorů pro děti a mládež. Empirická část v návaznosti na část teoretickou mapuje a hodnotí konkrétní zkušenosti zástupců obou subjektů. Výsledkem práce jsou nastíněná doporučení, která mohou zlepšit současnou komunikaci mezi školami a kurátory pro děti a mládež tak, aby interdisciplinární spolupráce obou institucí při řešení rizikového chování přinášela pozitivní výsledky. | cze |
dc.format | 51 | |
dc.format | 51 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Sociálně-patologické jevy | cze |
dc.subject | rizikové chování | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | školský metodik prevence | cze |
dc.subject | kurátor pro děti a mládež. | cze |
dc.subject | Socio-pathological phenomena | eng |
dc.subject | risk behavior | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | educational methodist of prevention | eng |
dc.subject | curator for children and youth. | eng |
dc.title | Spolupráce škol a kurátorů pro děti a mládež | cze |
dc.title.alternative | Cooperation between Schools and Curators for Children and Youth | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33695 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with interdisciplinary cooperation in addressing risk behavior among pupils in primary and secondary schools. In particular, it focuses on the cooperation of schools and representatives of social, curators for children and youth. The work is divided into two parts. The theoretical part introduces with existing legislative norms and theoretical approaches, which are governed by educational institutions in the implementation of prevention of risk behaviors and guiding the work of social curators for children and youth. The empirical part in relation to the theoretical part describes and evaluates the specific experiences of representatives of both subjects. Result of the thesis are outlined recommendations that can improve the current communication between schools and curators for children and young people to achieve positive results by interdisciplinary cooperation between these two institutions in addressing high-risk behavior. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |