Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorThein, Ram
dc.contributor.authorJakšl, Pavel
dc.date.accessioned2021-12-08T08:46:56Z
dc.date.available2021-12-08T08:46:56Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31061
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tím, jak společnost vnímá učitele muže v mateřské škole. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje historické souvislosti vzniku mateřských škol a přítomnosti mužů učitelů v Českých zemích. Statistické údaje o přítomnosti mužů učitelů ve školství a především v předškolním vzdělávání v současnosti. V empirické části jsou předloženy výsledky kvantitativního výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak pohlíží veřejnost na muže-učitele v MŠ. Co je důvodem nedostatku mužů učitelů v předškolním vzděláváni, jak je vnímán přínos muže pro vzdělávání předškolních dětí a vliv muže na pojetí vzdělávání předškolních dětí.cze
dc.format50 s.(69 105)
dc.format50 s.(69 105)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmuž učitelcze
dc.subjectfeminizace školstvícze
dc.subjectgendercze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectmale teachereng
dc.subjectfeminization of educationeng
dc.subjectgendereng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleVnímání muže učitele mateřské školy společnostícze
dc.title.alternativeThe societal perception of male kindergarten teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33726
dc.description.abstract-translatedMy bachelor's thesis deals with the society´s perception of male nursery school teachers. It is divided into two parts theoretic and empiric. The theoretic part contains historical relations between establishment of nursery schools and presence of male teachers there within Czech countries. Statistical data of presence male teachers in education are involved, particularly in contemporary preschool education. The results of quantitative research are shown in the empiric part that is aimed to discover the society´s perception of male nursery school teachers. The reason for lack of male preschool teachers is analysed as well as the perception of the benefits of male teaching preschool children and the influence men have on concept of early childhood education.eng
dc.date.accepted2014-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam