Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorRůžičková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T08:47:12Z
dc.date.available2021-12-08T08:47:12Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31071
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl reagovat na probíhající diskuzi o podobě standardů (obsahu) činností speciálně pedagogických center. V teoretické části budou rozebrány platné, legislativně zakotvené standardy vybraných činností (komplexní diagnostika; konzultace poskytované zákonným zástupcům, pedagogickým pracovníkům, školám a školským zařízením; kariérové poradenství pro žáky se zdravotním postižením; vedení dokumentace centra a příprava dokumentů pro správní řízení) a porovnány s návrhy, které byly předloženy Asociací pracovníků SPC. Praktická část práce se pokusí prostřednictvím expertních rozhovorů o zmapování hlavních problémů (problémových okruhů), souvisejících s naplňováním vybraných standardních činností tak, jak jsou vnímány terénem, tj. pracovníky jednotlivých SPC (konkrétně psychology). Výsledky výzkumu jsou uvedeny na konci praktické části.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomplexní diagnostikacze
dc.subjectkariérové poradenstvícze
dc.subjectkonzultacecze
dc.subjectkrizová intervencecze
dc.subjectspeciálně pedagogická centra (SPC)cze
dc.subjectvedení dokumentacecze
dc.subjectcomprehensive diagnosticseng
dc.subjectcareer guidanceeng
dc.subjectconsultationeng
dc.subjectcrisis interventioneng
dc.subjectspecial education centers (SEC)eng
dc.subjectadministration of documentationeng
dc.titleAnalýza služeb poskytovaných klientům speciálně pedagogických centercze
dc.title.alternativeAnalysis of services provided for clients of special education centers.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33759
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis aims to react to an ongoing discussion about what the standards (content) for activities in special education centers should be like. In theoretical part, there will be an analysis of valid, legislative standards (comprehensive diagnostics; consultation for legal representatives, educators, schools and school facilities; career guidance for students with disabilities; administration of documentation centers and preparation of documents for administrative management) and comparison with suggestions submitted by the Workers' Association of Special Education Centers. Practical part of the thesis will try to map the main problems (problematic topics) related to fulfilling selected standard actions in the way they are perceived by the workers of special education centers (psychologists in particular). This will be done by conducting expert interviews. The results of this research are stated at the end of the practical part.eng
dc.date.accepted2014-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJošt, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam