dc.contributor.advisor | Maňourová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Riedlová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:47:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:47:26Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31079 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se věnuje přírodě jako místu možného vzdělávacího prostředí pro děti předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na kurikulární dokumenty týkající se legislativního ukotvení předškolní výchovy v ČR, popisuje vývoj dítěte v předškolním věku, utváření jeho vztahu k přírodě, zabývá se také lesní pedagogikou a lesními mateřskými školami. Praktická část se zaměřuje na rodiče, kteří umisťují své děti do lesních mateřských škol, na jejich motivy využít tuto alternativu v předškolním vzdělávání, jejich spokojenost se vzděláváním dětí
v přírodním prostředí, přičemž je tak zároveň nabídnuta pomoc ostatním rodičům
v rozhodování se, kam své dítě předškolního věku umístit. | cze |
dc.format | 86 | |
dc.format | 86 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | RVP PV | cze |
dc.subject | Národní program vzdělávání v ČR | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | lesní pedagogika | cze |
dc.subject | lesní mateřské školky | cze |
dc.subject | RVP PV | eng |
dc.subject | National Education Program in the Czech Republic | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | forest school education | eng |
dc.subject | forest kindergartens | eng |
dc.title | Příroda jako vzdělávací prostředí pro děti předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Nature as an Educational Environment for Pre-school Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34000 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with nature as a potential educational environment for pre-school children. The theoretical part of the thesis focuses on curricular documents related to the legislation governing preschool education in the Czech Republic; it describes the development of a pre-school child, how he/she forms his/her relationship to nature and it also deals with forest school education and forest kindergartens. The practical part of the thesis focuses on the kinds of parents who enroll their children in forest kindergartens, their motives to use this form of alternative preschool education and on their level of satisfaction with having their children educated in a natural environment. At the same time, this part offers assistance to other parents in deciding where they should enroll their preschool child. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |