Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMaňourová, Zuzana
dc.contributor.authorRiedlová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:47:26Z
dc.date.available2021-12-08T08:47:26Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31079
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje přírodě jako místu možného vzdělávacího prostředí pro děti předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na kurikulární dokumenty týkající se legislativního ukotvení předškolní výchovy v ČR, popisuje vývoj dítěte v předškolním věku, utváření jeho vztahu k přírodě, zabývá se také lesní pedagogikou a lesními mateřskými školami. Praktická část se zaměřuje na rodiče, kteří umisťují své děti do lesních mateřských škol, na jejich motivy využít tuto alternativu v předškolním vzdělávání, jejich spokojenost se vzděláváním dětí v přírodním prostředí, přičemž je tak zároveň nabídnuta pomoc ostatním rodičům v rozhodování se, kam své dítě předškolního věku umístit.cze
dc.format86
dc.format86
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectNárodní program vzdělávání v ČRcze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectlesní pedagogikacze
dc.subjectlesní mateřské školkycze
dc.subjectRVP PVeng
dc.subjectNational Education Program in the Czech Republiceng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectforest school educationeng
dc.subjectforest kindergartenseng
dc.titlePříroda jako vzdělávací prostředí pro děti předškolního věkucze
dc.title.alternativeNature as an Educational Environment for Pre-school Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34000
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with nature as a potential educational environment for pre-school children. The theoretical part of the thesis focuses on curricular documents related to the legislation governing preschool education in the Czech Republic; it describes the development of a pre-school child, how he/she forms his/her relationship to nature and it also deals with forest school education and forest kindergartens. The practical part of the thesis focuses on the kinds of parents who enroll their children in forest kindergartens, their motives to use this form of alternative preschool education and on their level of satisfaction with having their children educated in a natural environment. At the same time, this part offers assistance to other parents in deciding where they should enroll their preschool child.eng
dc.date.accepted2014-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam