Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtová, Petra
dc.contributor.authorBerounská, Alice
dc.date.accessioned2021-12-08T08:48:17Z
dc.date.available2021-12-08T08:48:17Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31108
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tematikou ventilace a regulace emocí u dětí předškolního věku. Teoretická část, čerpaná z literárních zdrojů, obsahuje klíčové pojmy z oblasti vývoje dítěte předškolního věku, emocí a pojmů s nimi spojených a v neposlední řadě mapuje postoj emocí v předškolním věku. V praktické části jsou uvedeny metody v intervenčním programu pro efektivní rozvoj ventilace emocí u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce bylo zjištění technik ventilace emocí a prověření, jak techniky ventilace emocí působí na vybranou skupinu dětí. Pro splnění těchto cílů jsem použila metody - intervenčního programu, pozorování, rozhovoru, případových studií čtyř dětí předškolního věku z Mateřské školy v Českém Krumlově, které byly vybrány náhodným výběrem. První cíl byl naplněn v teoretické části, kde jsem uvedla techniky ventilace a regulace emocí vyhledané v odborné literatuře. Druhý cíl je naplněn v praktické části bakalářské práce, kde jsou techniky ventilace emocí realizovány prostřednictvím intervenčního programu. Celý intervenční program a pořízená fotodokumentace jsou uvedeny v přílohové části bakalářské práce.cze
dc.format55 s. (100 294 znaků)
dc.format55 s. (100 294 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemocecze
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectefektivní komunikacecze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectregulace emocícze
dc.subjectemotionseng
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjecteffective communicationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectemotion regulationeng
dc.titleVentilace a regulace emocí u dětí v Mateřské škole v Českém Krumlově.cze
dc.title.alternativeThe Ventilation and Emotion Control of the Children in the Czech Krumlov Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34164
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the general subject "the ventilation and emotion-control of the pre-school age children". The theoretical part gathers from literal sources, includes key terms from the sphere of the development of the pre-school age child, emotions and terms which are involved and it particularly maps out pre-school age children's attitude to emotions. The practical part mentions the methods in the interventional program for the effective development of emotion ventilation regarding the pre-school age children. The target of the thesis was finding out some techniques of emotion ventilation and verifying how the techniques of emotion ventilation work on the chosen group of children. In order to meet those targets I used the following methods - interventional program, observing, interviewing, researching four pre-school age children from the Czech Krumlov kindergarten, that were chosen by chance. The first target is completed in the theoretical part where I mention the techniques of emotion ventilation and emotion-control found in professional literal sources. The other target is completed in the practical part of the thesis where the techniques of emotion ventilation are realized through the interventional program. Key terms : emotion, emotional intelligence, socialization, effective communication, pre-school age child, emotion-control.eng
dc.date.accepted2014-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam