dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Tesárková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:49:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:49:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31135 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá způsobem výchovy předškolních dětí v rodině v kontextu problematiky výchovných stylů. Teoretická část objasňuje základní pojmy dané tematiky, dále charakterizuje specifika předškolního vývojového období včetně potřeb předškolního dítěte a podává obraz současné rodiny. Další část je zaměřena na psychologické aspekty výchovných metod, problematiku výchovných stylů a jejich vlivu na rozvoj osobnosti dítěte. Cílem praktické části je nahlédnout do názorů rodičů předškolních dětí na výchovu a porovnat tyto náhledy se stanovisky třídních učitelek MŠ na příkladu sedmi dětí z různého rodinného prostředí. | cze |
dc.format | 94, 17 s. | |
dc.format | 94, 17 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovné metody | cze |
dc.subject | výchovné styly | cze |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational methods | eng |
dc.subject | educational styles | eng |
dc.title | Názory rodičů na výchovu předškolních dětí v kontextu problematiky výchovných stylů | cze |
dc.title.alternative | Parents´ opinions on preschool children education in the context of the problems of educational styles | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34302 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the way of education of preschool children in the family in the context of the issue of educational styles. The theoretical part explains basic concepts of the topic and also characterizes the specifics of preschool developmental period, including needs of preschool children and gives a picture of the contemporary family. The next part focuses on psychological aspects of educational methods issues on educational styles and their influence on the personality development of the child. The main goal of the practical part, is to insight into the parent's attitude to education and compare these attitudes with opinions of classroom teachers in kindergarten on the example of seven children from different family environment. | eng |
dc.date.accepted | 2014-09-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |