dc.contributor.advisor | Meškan, Václav | |
dc.contributor.author | Tyl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:52:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:52:04Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-07-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31217 | |
dc.description.abstract | Cílem této mojí bakalářské práce je částečný náhled na současnou výuku fyziky na 2. stupni ZŠ. Práce porovnává a ukazuje výsledky různých hodin fyziky z hlediska odlišných skupin (studenti, aprobovaní učitelé, NEaprobovaní učitelé) v níže sledovaných parametrech. Práce může sloužit jako příprava budoucích učitelů fyziky nebo například jako šablona pro hospitace na hodině fyziky. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Skladba vyučování fyziky | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | analýza | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | videostudie | cze |
dc.subject | CPV | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | učební pomůcky | cze |
dc.subject | fyzikální pokus | cze |
dc.subject | aprobovaný | cze |
dc.subject | neaprobovaný | cze |
dc.subject | Composition of physics lessons | eng |
dc.subject | tuition | eng |
dc.subject | analysis | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | video studios | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | teaching tools | eng |
dc.subject | physicyl experimentm | eng |
dc.subject | certificated | eng |
dc.subject | non-certificated | eng |
dc.title | Skladba vyučování fyziky na základních školách - analýza videozáznamu z výuky | cze |
dc.title.alternative | Structure of physics classes at elementary school - analysis of video recordings of lessons | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34733 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis is a partial view on the current physics education on the second grade of primary school. This work compares and shows the results of different physics lessons in terms of different groups (students, qualified teachers, non-qualified teachers) in parameters monitored below. This work can serve as a preparation of future physics teachers of for example as a pattern for observation on physics lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fu-TchVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |