dc.contributor.advisor | Šmíd, Marek | |
dc.contributor.author | Beneš, Martin | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:54:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:54:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31283 | |
dc.description.abstract | Obsahem bakalářské práce je analýza učebnic dějepisu ve Spolkové republice Německo. V jednotlivých učebnicích bude analyzována problematika 2. světové války ve vztahu k výuce na příslušném stupni školy dané země. Hlavním cílem práce je zmapovat dosud nezpracovanou problematiku, která se v závislosti na RVP jeví jako mimořádně aktuální. Práce analyzují, jakým způsobem je ţákům problematika druhé světové války předkládána, kde a jak se jí učebnice věnují, do jakých podrobností ji představují, jaké metody prezentace volí atd. Současně se práce soustředí na rozdíly v pojetí a v přístupu německých učebnic, zejména na jejich teoretické a praktické pozadí. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | druhá světová válka 1939-1945 | cze |
dc.subject | Německo | cze |
dc.subject | učebnice dějepisu | cze |
dc.subject | WorldWar II 1939-1945 | eng |
dc.subject | Germany | eng |
dc.subject | History text books | eng |
dc.title | Druhá světová válka v současných německých učebnicích na druhém stupni základních škol a nižších stupních gymnázií | cze |
dc.title.alternative | World War II in present German textbooks of primary and grammar schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 37128 | |
dc.description.abstract-translated | Content of the bachelor´s thesis is the analysis of History text books in Federal Republic of Germany. The is me of World War II is analyzed in particular text books in relation to teaching the appropriate school of the country. Main objektive of the thesis is to deal with previously untreated is me which depending on RVP seems to be extra ordinarily current. The thesis analyses in which way the text books deal with the topic of the WW II and how the topic is described and where and how the text books deal with the WW II, how detailed the descriptionis, which approachs the presentation use setc. At the same time the paper focus on the differences in the concept and approach of the German text books mainly their theoretical and practical background. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |